אכזבה עצומה במכבי חיפה לאחר ההפסד 2:1 אתמול (שבת) למי שמסתמנת ככבשה השחורה שלה העונה - הפועל ירושלים. הירוקים הציגו משחק לא טוב, ולמרות שהובילו 0:1 ספגו פעמיים בדקות הסיום וירדו מנוצחים בפעם השנייה העונה בידי הקבוצה של זיו אריה.
לצד היכולת החלשה, עיקר הביקורת בקבוצה של ברק בכר היא כלפי איגוד השופטים. בחיפה זעמו על ההחלטה לאשר את שער הניצחון השנוי במחלוקת של אופק ביטון לזכות המארחת, כאשר נראה שבמהלך עבודת ההכנה של הראל שלום הכדור עבר את קו החוץ ליד שערו של ג'וש כהן.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה
ברק בכר הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה
כעס על השיפוט ואכזבה מהשחקנים. ברק בכר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הירוקים סבורים שגם אם יש ספק צריך ללכת לטובת ההגנה ואי אפשר היה לאשר את השער. "אם רוצים לעשות עניין בליגה אז אי אפשר לעשות את זה על חשבוננו", אמרו בקרב האלופה. "הכדור עבר בוודאות את הקו ובכל מצב אחר היו פוסלים את השער הזה".
לצד הטענות נגד השיפוט, בצוות המקצועי של מכבי חיפה ביקרו גם כלפי היכולת החלשה של הקבוצה. בכר ועוזריו מאוכזבים מהשחקנים למרות ששלטו במשחק. ההגנה היה נרפית והפועל ירושלים סיכנה את השער פעם אחר פעם. "כולם מודעים לכך שאיכזבנו ובגדול. 19 אלף אוהדים עשו את הדרך הארוכה לירושלים ואנחנו הכי מבואסים בעולם שאיכזבנו אותם", אמר שחקן בקבוצה.
לאחר יותר מחודש שלא עלה בהרכב בעקבות הפציעה ממנה סבל, שון גולדברג עשוי לפתוח במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד במחזור הקרוב, כאשר גם מחמוד ג'אבר נמצא בתמונת ה-11 של ברק בכר.