מגנה הוותיק של בני סכנין, עלי עותמאן (33), יחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים נוספות בסיומן יובטח לו תפקיד מקצועי במועדון. ההחתמה הצפויה הגיעה לאחר הסכמתו של עותמאן לקצץ משמעותית בשכרו. "המצב מחייב לבוא לקראת המועדון", הסביר.
המגן התייחס ליעד שהוא מציב לקבוצה: "אני מצפה מההנהלה ומהצוות המקצועי שתיבנה קבוצה טובה, שתוכל לסיים במרכז הטבלה ובמקביל לבנות תוכנית לארבע-חמש שנים קדימה".
3 צפייה בגלריה
"המצב מחייב לבוא לקראאת המועדון". עותמאן
"המצב מחייב לבוא לקראאת המועדון". עותמאן
"המצב מחייב לבוא לקראאת המועדון". עותמאן
(צילום: אורן אהרוני)
על היעדר החיזוק הוא או: "נתחזק נקודתית. יש פה שחקני בית מוכשרים ויצטרפו כמה שחקנים זרים שישדרגו אותנו. אם נפגע בבחירה שלהם - נהיה קבוצה טובה מאוד. כולם יכולים להירגע כי זה מה שמשדרים פה במועדון".
בניגוד לעבר אין הרבה שמות מוכרים. בעונת הירידה שלנו היו פה הרבה שמות והרבה מאוד ציפיות, כולל להגיע לאירופה. התקציב היה 18 מיליון שקל. עשו פה גלקטיקוס ומה יצא בסוף? קיבלנו סטירת לחי לעשר שנים קדימה".
מה המטרות ברמה האישית? "חזרתי מפציעה, אני מרגיש טוב ובקרוב מאוד אחזור לעניינים. אין סיבה שלא אהיה בהרכב. אם יביאו שחקן בעמדה שלי שיהיה יותר טוב ממני, לא תהיה לי בעיה לרדת לספסל ולהמתין להזדמנות שלי. אתמוך בקבוצה תמיד".
3 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו בפעולה
ביברס נאתכו בפעולה
ביברס נאתכו. זוכה לגיבוי
(צילום: עוז מועלם)
כמי שנכלל בעבר בסגל נבחרת ישראל, מה דעתך על התבטאות שר התרבות והספורט, חילי טרופר, לפיה ראוי שקפטן הנבחרת ישיר את ההמנון? "אני לא מתעסק בדברים האלה. זכותו של שר הספורט להגיד מה שבא לו וזכותי לא להתייחס לשטויות האלה. כל אחד צריך לכבד את הדת שלו וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".
אז נאתכו יכול להיות הקפטן? "בהחלט. עם כל הכבוד הוא לא צריך לשיר את ההמנון. הוא צריך לשמור על הדת שלו אליה הוא מחויב".
3 צפייה בגלריה
ברשצקי מול ריקן
ברשצקי מול ריקן
מצא קבוצה חדשה. מוטי ברשצקי
(צילום: אורן אהרוני)
הקשר מוטי ברשצקי, ששוחרר מהפועל תל אביב, חתם היום (שלישי) לשתי עונות בבני סכנין. חיזוק נוסף בדרך לסגל הוא המגן השמאלי אקוין אודו, המנהל מו"מ מתקדם וצפוי להצטרף בהשאלה לעונה אחת ממכבי חיפה. רוב פרטי החוזה שלו כבר נסגרו.
פורסם לראשונה: 10:46, 28.07.20