נבחרת ישראל תתארח בשבת ברומניה במסגרת מוקדמות יורו 2024, לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות. תוצאה טובה עשויה לסלול את דרכם של הכחולים-לבנים לעבר הבטחת המקום השני בבית, מה שיקנה לה את המקום בטורניר גדול לראשונה מאז 1970.
ל-ynet נודע כי הכוכב ערן זהבי הביע נכונות לשים בצד את המשקעים עם המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון ולחזור למדים הלאומיים אם יצרו איתו קשר, אך זה לא קרה - לפחות נכון לעכשיו. במהלך פגרת הנבחרת צפוי זהבי לצאת לחופשה בדובאי.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
מקורביו העבירו מסר. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
"אם יוסי בניון היה מתקשר לזהבי ומזמן אותו לקראת המשחקים מול רומניה ובלארוס, הוא היה מגיע הפעם", אמרו מקורביו של קפטן מכבי ת"א. "התקבלה אצלו החלטה שאם הוא מתקשר, זה יקרה, אבל הטלפון לא הגיע".
אחרי שכבש אתמול (ראשון) מול הפועל חדרה את שערו העשירי העונה בכל המסגרות, זהבי שיתף את חבריו בחדר ההלבשה: "ידעתי שבניון לא יתקשר, אני מכיר איך זה עובד. אם הוא היה רוצה אותי, הוא היה מתקשר, אבל לא עשה את זה".
בניון וחזן מצידם החליטו לא לעסוק כלל באפשרות זימונו של זהבי לקראת התכנסות הנבחרת היום, מאחר שמבחינתם הוא בחר לא לקבל את התנאים שלהם (פרשת החדר), ולפיכך הוא לא חלק מהסגל - על אף כושרו המצוין.
2 צפייה בגלריה
מסיבת עיתונאים נבחרת אלון חזן יוסי בניון
מסיבת עיתונאים נבחרת אלון חזן יוסי בניון
לא מתכוונים לעסוק כעת בנושא זהבי. בניון וחזן
(צילום: עוז מועלם)
"המקורבים, התקשורת, כולם יכולים להתעסק במה שהם רוצים, מבחינתנו זהבי לא על הפרק ואנחנו מתרכזים רק במה שיש לנו", אמר גורם בכיר בנבחרת. "זהבי באמת מצפה שבניון יתקשר אליו? הוא יודע בדיוק את התנאים לחזור לנבחרת ואם הוא היה כל כך רוצה, הוא יודע מה עליו לעשות. הוא בחר לא לעשות את זה ואנחנו לא מתעסקים בזה יותר".
בשל כושרם המטריד של החלוצים שזומנו לנבחרת ישראל, נראה כי דין דוד ממכבי חיפה, שפתח במשחק של האלופה מול יאנג בויז וגם אתמול במשחק הליגה מול הפועל ירושלים, יקבל את הקרדיט בהרכב. מי שיפתח בשער הוא עומרי גלזר מהכוכב האדום בלגרד, ואילו דניאל פרץ, הרכש החדש של באיירן מינכן, ימתין על הספסל.