בהפועל ת"א, שתציג הבוקר (רביעי) בבלומפילד את יוסי אבוקסיס, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, שבעי רצון מהמינוי של מאמן בית"ר ירושלים עד לשבוע שעבר. "מיד אחרי הנאום של יוסי אבוקסיס נגד הפועל פ"ת, הבנו שהוא לא ממשיך בבית"ר והיה לנו ברור שהוא יסגור אצלינו", אמרו במועדון. "פה זה הבית שלו וזה המקום הכי טוב בשבילו. הוא לא היה מחמיץ כזאת הזדמנות".
עד לפני האירוע בבית"ר, אחרי שעוד ניסו לצרף את אופיר חיים, החליטו בהפועל ללכת על מאמן זר, אולם מהרגע שהתקבלו המסרים כי אבוקסיס יהיה זמין, שמו את כל האופציות האחרות בצד והבהירו כי רק אבוקסיס הוא המועמד המוביל. הבעלים, דייויד מינצברג, הוביל את המהלך. מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, שניסו לטעון כי הוא לא מעוניין באבוקסיס, הבהיר כי המועדון הולך רק עליו ולכן בפגישה ביניהם בערב ראשון הייתה קצרה למדי .
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
האדומים נרגשים מבואו. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
מי שישמש כעוזר המאמן של יוסי אבוקסיס, הוא אורי גוטמן, שעבד איתו גם בבני סכנין ובני יהודה בשנים 2016-2019. גוטמן עבד גם כמאמן ראשי בהפועל חדרה, סקציה נס ציונה, הפועל כפר-סבא, בני יהודה והפועל ר"ג. לאחר החתימה אמר גוטמן: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל תל אביב, התחברתי מאוד לחזון ולדרך של המועדון. אעשה כמיטב יכולתי ביחד עם שאר הצוות המקצועי בכדי לסייע לקבוצה וליוסי להצליח לעמוד במטרות".

רודריגס בדרך לטורקיה

חוסה רודריגס, שקיבל הצעה מדמירספור , שתשלם 300 אלף אירו למועדון, ימריא מחר ויחתום בקבוצה הטורקית. במועדון התאכזבו מכך שהקשר הספרדי, שהפך לשגריר של ישראל בספרד וברשתות החברתיות, החליט למחוק את הציוצים שלו ברשת X (לשעבר טוויטר) שהביעו תמיכה בישראל לקראת המעבר שלו לטורקיה.
"ברור שהיינו מעדיפים שיישאר, אבל זה עניין משפחתי", אמרו במועדון. "יש לנו את דן איינבינדר, אל ים קנפצולסקי, איהאב גנאים, יהיה בסדר".
2 צפייה בגלריה
רודריגס
רודריגס
בדרך לטורקיה. רודריגס
(צילום: עוז מועלם )
מי שרוצה דווקא להישאר ובמועדון מראים לו את הדרך החוצה הוא אלן אוז'בולט, שעשוי לעבור לליגה הפולנית שהחלון בה נסגר ב-22 לחודש. בקבוצה הנחיתו את בובקאר טאמבדיו ונראה כי שני הזרים הטובים של האדומים צפויים לעזוב.
יחד עם זאת, עומרי אלטמן צפוי לחזור לאחר שנעדר בעקבות פציעה ואמור לשחק נגד הפועל חדרה. בנוסף, דוד קופרמן הגיע מאשדוד ויחזק את עמדת המגן שמאלי על חשבון אביב סאלם שעבר למכבי פ"ת, ונראה שגם הוא יפתח מול חדרה בשל הפציעה בקרסול של זיו מורגן, שנקנה ב-700 אלף שקל מעירוני קריית שמונה.
הפועל ת"א מסיימת חלון העברות עם שבעה שחקנים חדשים: בובאקאר טאמבדיו, סתיו טוריאל, אליאן רוחנא, רז מאיר, איהאב גנאים, זיו מורגן ודוד קופרמן, לצד העזיבות הצפויות של רודריגס ואוז'בולט, יחד עם ההשאלה של נועם בונה להפועל עכו.