הפועל באר שבע נחתה היום (רביעי) בצהריים בקפריסין לקראת משחק הגומלין מחר (20:00) נגד אנורתוסיס פמאגוסטה בפלייאוף מוקדמות הליגה האזורית. אחרי 0:0 במשחק הראשון, באר שבע חייבת לנצח, לא משנה באיזו תוצאה, כדי להעפיל לשלב הבתים של המפעל החדש של אופ"א.
במקביל להכנות, אחר הצהריים נחת בישראל מי שאמור להיות המגן השמאלי הזר של הקבוצה, הלדר לופס, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה ב-ynet. הפורטוגלי אמור לשהות בבידוד עד קבלת תשובה שלילית של בדיקת קורונה ולאחר מכן לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לשנתיים.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
"מכיר את המגרש, הקהל והכל כאן מסביב". רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
אבל עם כל הכבוד לצירופו של הזר השישי בסגל, הראש של אנשי הקבוצה הוא במשחק מחר אותו הגדירו במועדון כ"משחק של 20 מיליון שקל" בשל המענק שיכנס לקופת המועדון אם אכן ב"ש תעבור את אנורתוסיס. לוי ומיגל ויטור נטלו חלק במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה הערב בקפריסין.
"אני מכיר את המגרש, הקהל והכל כאן מסביב. עברתי כאן תקופה נהדרת", אמר רוני לוי, שאימן את היריבה הקפריסאית. "יש הרבה מרכיבים למשחק מחר. משחק בין שתי קבוצות טובות. מתרכז בזה שנעשה את הדברים נכון וננצח במשחק. יש אצלנו ספקות לגבי כשירות כמה שחקנים. רק מחר נפרסם את ההרכב".
2 צפייה בגלריה
הלדר לופס
הלדר לופס
יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לשנתיים. הלדר לופס
(צילום: getty images)
מיגל ויטור: "אחרי המשחק הראשון ראינו מה עשינו טוב ומה לא. ננסה לתקן את הדברים. אני בטוח שעכשיו אנחנו מוכנים יותר ומכירים אותם יותר טוב. אנחנו מוכנים למשחק".