הפועל באר שבע משלימה את הכנותיה למשחק מחר (חמישי, 20:00) נגד ארדה קרדזא'לי הבולגרית באצטדיון המושבה במסגרת מוקדמות הליגה האיזורית. עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון בבולגריה, מקווים בב"ש להשלים את המשימה ולעבור לשלב המוקדמות השלישי, כשהיריבה הבאה צפויה להיות שלאסק ורוצלאב הפולנית.
"אמרתי שעברנו משחק אחד ואנחנו צריכים להשלים את העבודה. יש לנו מספיק שחקנים מנוסים שיכולים לעשות את זה", אמר רוני לוי במסיבת העיתונאים.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
"יש ליריבה חלק התקפי טוב. בשבוע שעבר הרגשנו שאם נזייף הגנתית זה מסוכן. כולם נרתמו לעזרה ומנענו מהם להביא לידי ביטוי את היכולות שלהם. אם נרפה וניתן להם לשחק בחופשיות יותר, אז נראה שהם קבוצה מאוד מסוכנת. בבית שלנו, עם הקהל שלנו, אנחנו רוצים לנצח ורוצים לעשות זאת באחריות. אומנם המשחק לא באצטדיון שלנו, טוטו-טרנר, אבל אנחנו בישראל ומרגישים בבית, ונרגיש את התמיכה של הקהל".
המאמן התייחס לפרסום מאתמול לפיו הקבוצה צפוי להיפרד בקרוב משני שחקני הבית הכי בכירים בסגל שלה, אור דדיה, שעל פי הדיווחים מבוקש בהירנביין ההולנדית, ותומר יוספי, שלא מרוצה מהשכר שמוצע לו במועדון: "לי באופן אישי שחקני בית חשובים מאוד, בעיקר אם הם איכותיים, מקצוענים ורציניים. אם יש את המשתנים האלה, אני רואה עתיד בצורה טובה. אנחנו רוצים לראות כאן שחקנים ממחלקת הנוער ונעשה מאמצים לשלב. כל אחד יקבל הזדמנות לתרום את עצמו למען הקבוצה והמועדון".
הבלם איתן טיבי, שהצטרף הקיץ לאחר תשע עונות במכבי תל אביב, סיפר על השתלבותו: "אני מאוד שמח להיות כאן. מהיום הראשון הרגשתי את החום והאהבה שנתנו לי בכל המובנים. הייתה התאקלמות די קלה בחדר ההלבשה כי היו לי שם חברים שאני מכיר. יש לי לא מעט מטרות להשיג בפן הקבוצתי והאישי".
2 צפייה בגלריה
איתן טיבי
איתן טיבי
איתן טיבי
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
על הציפיות מהקבוצה והתחרות על מקום בהרכב מול מיגל ויטור וחאתם אל-חמיד, הוסיף טיבי: "תארים לוקחים לא בתחילת הדרך. נבנה כאן משהו טוב. לא יודע מה ההישגיות שתהיה. כרגע מוקדם לדעת כי השאלה היא איך זה יתחבר. הקבוצה והשחקנים מאוד רעבים להצלחה, והיום לשים מטרה כמו אליפות וגביע זה מוקדם מדי ולא נכון. הכי חשוב להסתכל משחק-משחק במטרה שהקבוצה תתחבר כמה שיותר טוב. שיחקתי עם חאתם אל-חמיד בנבחרת ויש לי חיבור מאוד טוב גם עם מיגל. יש לו אישיות מדהימה. ישר כשבאתי הוא שאל במה הוא יכול לעזור לי. נתן לי מיד להרגיש שהוא שם בשבילי. זה כיף להרגיש כך. הוא וחאתם בלמים מצוינים. יש לנו סגל מצוין ותחרות בריאה עם שחקנים מאוד טובים. מקווה שנצליח להשיג את המטרות שלנו".
במועדון מאמינים שכ-6,000 אוהדים ילוו אותם למשחק בפ"ת. הכניסה למשחק היא חינם לרוכשי המינויים העונתיים של הקבוצה, על פי רישום מראש. לא תהיה מכירת כרטיסים לאוהדים שאינם מנויים.