אלישע לוי חתם היום (ראשון) לשנתיים בבני יהודה. המאמן בן ה-64, שאימן את הקבוצה ב-2020, חוזר לקדנציה נוספת וינסה להוציא אותה לדרך חדשה אחרי פתיחת עונה לא טובה ופיטריו של אורי גוטמן.
מאז פיטוריו של אורי גוטמן, עלו מספר מועמדים לאימון בני יהודה והמועמד המוביל היה כל הזמן אלישע לוי. במועדון ניהלו איתו מו"מ לגבי אורך החוזה והגיעו להבנות שאחריהן הוא חתם. לוי אימן את בני יהודה ב-2020. מרגע הגעתו הוא הצליח לשפר את היכולת של הקבוצה ואף טיפח שחקנים צעירים. אך במהלך העונה לוי החליט לעזוב את הקבוצה עקב חילוקי דעות עם הבעלים דאז ברק אברמוב.
1 צפייה בגלריה
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
יצליח לחלץ את בני יהודה מהבוץ? לוי
(צילום: עוז מועלם)
מאז בני יהודה, לוי הספיק לאמן את הפועל כפר סבא לתקופה קצרה ואת הפועל חיפה. מאז שסיים את תפקידו אצל האדומים הוא ללא קבוצה. אם הדברים יתחברו, הוא ישוב לקדנציה נוספת בבני יהודה. נכון לעכשיו הזהובים במקום ה-11 בלאומית עם 9 נקודות בלבד ושני ניצחונות מפתיחת העונה.
על פי גורם במועדון, בבני יהודה ידעו כי פרידה מגוטמן תגרור עלויות כספיות גבוהות ובכל זאת החליטו לבצע את הצעד לאור אכזבה מהיכולת ומהתוצאות של הקבוצה. גוטמן והזהובים הגיעו להבנות בכל הנושא הכספי, והוא אמור לקבל את מלוא החוזה שלו.