חיים סילבס צפוי להתמנות למאמנה החדש של בית"ר ירושלים - כך נודע לראשונה ל-ynet. זאת לאחר שארווין קומאן הודיע על התפטרותו מהקבוצה.
היו"ר והמנהל המקצועי של המועדון, אלי אוחנה, שב הבוקר (רביעי) לארץ, אחרי שיצא לביקור של מספר ימים במרוקו עם ראשי ההתאחדות לכדורגל. על-פי התכנון המקורי, אמור היה אוחנה לשוב ארצה רק בסוף השבוע, אולם בשל סגירת הגבולות הוחלט להקדים את הטיסה, וכבר היום נפגש בביתו בת"א עם קומאן, שהודיע לו על הצעד שלקח.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
בדרך לטדי. סילבס
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
היה מועמד לבית"ר עוד בקיץ. סילבס
(צילום: אורן אהרוני)
בשיחות סגורות טען קומאן כי למעשה בשל הסיטואציה - המעצר של הבעלים משה חוגג, חוסר האפשרות להתחזק בינואר ומצבו הבריאותי - הוא העדיף שלא להישאר במועדון.
"מאז שהגעתי לבית"ר ירושלים, התאהבתי במקום ובאנשים כאן, שעושים הכל על מנת שהמקום הזה יצליח להגיע לפסגות. אבל עם כל הרצון להמשיך, אני חייב לעצור כעת בגלל נסיבות אישיות", אמר קומאן לאתר הרשמי של המועדון.
"זה הזמן שלי גם לפרוש לצמיתות כמאמן ראשי בקבוצות כדורגל. אני בטוח שהמועדון המדהים הזה ימצא את הדרך הנכונה, על המגרש ומחוצה לו, כדי לחזור למקום הראוי לו. אשאר לעד אוהד של הצהוב שחור, ורוצה שוב להודות לכולם", הוסיף ההולנדי. אתמול, כזכור, נוצחה הקבוצה 2:0 בדוחא על-ידי בני סכנין והיא מדורגת במקום ה-9 בטבלה עם 12 נקודות.
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
הודיע על התפטרותו. קומאן
(צילום: עוז מועלם)
סילבס, מי שהדריך בעונה שעברה את הפועל חיפה, כבר הגיע לראיון אצל אוחנה בקיץ האחרון (כמו גם קובי רפואה), לפני שהוחלט במועדון ללכת על מאמן זר. במידה שבבית"ר לא יצליחו לסגור את התנאים עם סילבס, מועמד נוסף שעלה על הפרק הוא שי ברדה.