שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, הגיב לדבריו המזעזעים של מזכיר הוועד המרכזי של פתח, ג'יבריל רג'וב, שמשמש גם כיו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית. כזכור, רג'וב הצדיק את הטבח שביצעו מחבלי החמאס באזרחי ישראל ב-7 באוקטובר וטען כי "אירועי ה- 7 באוקטובר היו תגובה טבעית לדיכוי. האחראי לאירוע הוא הכיבוש ופשעיו. הפעולה היתה חלק ממלחמת ההגנה הפלסטינית וההתפרצות הבאה תתרחש בגדה המערבית". בהמשך הוסיף רג'וב: "חמאס הוא חלק בלתי נפרד מהמרקם הפוליטי. המערכה הנוכחית היא תחילת האחדות במטרה להקים מדינה פלסטינית על כל השטחים הפלסטינים".
היום הגיב זוהר לדברים: "אמירתו המזעזעת של ג'יבריל רג'וב המשמש כ'יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית' המצדיקה את טבח ה-7 באוקטובר מזעזעת ומבישה. היא גם מוכיחה היטב מדוע השתתפות בנבחרת הכדורגל שלהם היא תמיכה בטרור. נפעל להדחתו. אין מקום לתומכי ומחוללי טרור בספורט העולמי".
1 צפייה בגלריה
מיקי זוהר
מיקי זוהר
מיקי זוהר
(צילום: יואב דודקוביץ')
כאמור, רג'וב משמש כיו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, ופעל לא אחת נגד הספורט הישראלי. בעבר קרא לשרוף חולצות של לאו מסי בשל הגעתה של נבחרת ארגנטינה לשחק בישראל והושעה עקב כך לשנה. מעבר לכך, הוא פנה לפיפ"א כדי שזו תשעה את ישראל מתחרויות בטענה ל"הפרות זכויות אדם של פלסטינים".