הפועל תל אביב לא מעוניינת שעומר דמארי ימשיך במועדון, אחרת קשה להבין את ההצעה המעליבה שקיבל היום (ראשון) מההנהלה לעונה הבאה. האדומים הודיעו לחלוץ כי אם ברצונו להישאר בקבוצה - שכרו יעמוד על 30 אלף דולר לעונה. לא לחודש, לעונה. כדי להבין את סדר הגודל של הקיצוץ המשמעותי שהוצע לו, בקיץ האחרון חתם דמארי בהפועל עבור 200 אלף דולר, חוזה שנחתך בעשרות אחוזים לאחר מכן בעקבות מגפת הקורונה.
חלוץ שדווקא חתם הוא עדן הרשקוביץ', שישחק במועדון בעונה הקרובה עם אופציה לשתיים נוספות. הרשקוביץ' (22) גדל במחלקת הנוער של האדומים ובעונה שעברה שיחק בהפועל רמת גן, שם כבש 11 שערים. "אחת ממשאלותיי לעונה הקרובה היא שאוכל לשחק לעיניי הר געש האדום ביציע ושהוא יהנה ממני בדיוק כמו שאני נהנה ממנו", אמר הרכש הטרי.
5 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב מול מכבי חיפה
הפועל תל אביב מול מכבי חיפה
דמארי. ככה מתייחסים לסמל?
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב. לא נראה שההנהלה רוצה את דמארי
(צילום: אורן אהרוני)
אריק ינקו ומאור בוזגלו, שקיבלו לאחרונה הודעה כי הם משוחררים מהפועל תל אביב למרות שהחזיקו בחוזים לעונה הבאה, שלחו למועדון מכתב התראה לפני תביעה. השניים לא הגיעו להסכמות עם המועדון על קיצוץ בשכרם ולכן קיבלו את ההודעה על שחרורם.
המשימה העיקרית שהציבו לעצמם משה סיני וניר קלינגר היא להשאיר את אוראל דגני במועדון לקראת העונה הבאה. אחרי שהמועדון כבר טען כי בית"ר ירושלים מימשה את אופציית הרכישה של הבלם, ישנה התקרבות זהירה בין הצדדים, שעשויה בכל זאת לגרום לכך שהקפטן יישאר בוולפסון. בהפועל כבר ביקשו מדגני לקצץ ב-47 אחוז משכרו, ונתקלו בסירוב, אבל החליטו בכל זאת לנסות ולהשאירו. הבלם מחזיק גם בהצעות מקפריסין ובלגיה.
5 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
בוזגלו. הוא בכלל פצוע
(צילום: הפועל ת"א)
5 צפייה בגלריה
אריק ינקו
אריק ינקו
ינקו. כבר חתם במכבי פ"ת
(צילום: ראובן שוורץ)
בהפועל ינסו לסגור היום את הפערים במגעים עם עומרי בן-הרוש שצפוי לשחק כבלם, ובכך יסגרו, בהנחה שדגני יישאר, את מערך ההגנה. במידה שדגני או בן הרוש לא יחתמו, יונחת בעמדה זו זר.
מה שכן, המגן/בלם איאד אבו עביד חתם במועדון לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אבו עביד אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במועדון שכבר הפך לבית עבורי. מצפים לנו הרבה אתגרים במהלך העונה הקרובה ונעשה הכל להצליח. מקווה שהאוהדים ישובו למגרשים במהרה כי אנחנו מתגעגעים אליהם מאוד".
עוד החלטה שהתקבלה היא להשאיר את מי שהושאל בעונה שעברה להפועל חדרה, רועי זיקרי כשחקן ברוטציה, כשההתקפה של הפועל תכלול גם את עומר בראון וכמובן עומרי אלטמן. כרגע עיקר המאמץ של הפועל לנסות להנחית קשר אחורי, זאת אחרי שארמנדו קופר כבר חתם ומתקיים משא ומתן עם ניקו אולסק, שלא נמצא בתוכניות של מכבי נתניה.
5 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב מול הפועל רעננה
הפועל תל אביב מול הפועל רעננה
אוראל דגני. יישאר בכל זאת?
(צילום: טל שחר)
אחרי העזיבה של איציק ניסנוב שנבעה ממתיחות בשל קבלת החלטות מקצועיות מול שותפיו, וההליכה לאחור של בועז תושב, בהפועל עוד מנסים לממש את אחד המגעים לרכישת המועדון. מספר אוהדים מנסים לעניין את המיליארדר אביב נבו ברכישה.
פורסם לראשונה: 06:14, 26.07.20