מכבי תל אביב תנסה לצאת ביום שבת (17:30) לדרך חדשה, ללא פטריק ואן לוון על הקווים, שפוטר לאחר ההפסד למ.ס אשדוד (2:0).
הצהובים יתארחו אצל עירוני קריית שמונה, כשמי שיעמוד על הקווים הוא המנהל המקצועי של המועדון ברק יצחקי. עבור יצחקי זו תהיה הפעם הראשונה בקריירה שהוא עומד על הקווים כמאמן.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
"השחקנים מודעים לסיטואציה". יצחקי
(צילום: מכבי תל אביב)
"הסיטואציה היא לא נורמלית, אבל כרגע אנחנו מסתכלים מה יקרה במשחק הקרוב", אמר יצחקי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "מבחינתי הכל סובב סביב המשחק מול קריית שמונה. הכנו את השחקנים בצורה הכי טובה שיש, אני מאמין בשחקנים האלו. אני חושב שיש פה סגל טוב, שהאיכויות שלו הרבה יותר גבוהות מהמקום שהוא נמצא בו. גם השחקנים מודעים לסיטואציה שאנחנו נמצאים בה, כולנו ביחד צריכים להוציא את הקבוצה מהמקום שהיא נמצאת בו".
עוד אמר יצחקי: "מבחינתי אני פה תמיד בשביל מה שהמועדון יבקש ויצטרך. אבל כמו שאמרתי זה זמני ואנחנו עובדים כבר על חיפוש אחרי מאמן קבוע".
"הפרידה לא הייתה קלה מפטריק, זה נכון. הוא היה הרבה שנים במועדון. היה במחלקת הנוער, עשה הרבה דברים טובים, גם במחלקת הנוער, גם בקבוצה הבוגרת. ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה, נאחל לו מפה בהצלחה בהמשך הדרך".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"הפרידה לא הייתה קלה מפטריק"
(צילום: אורן אהרוני)
על היריבה: "קריית שמונה קבוצה קשה מאוד, יש להם כמה שחקנים מוכשרים. אני חושב שבשנים האחרונות נתקלנו שם בהמון קשיים במשחקים שם, זה מגרש מאוד ביתי. אנחנו נצטרך להיות חדורים ולשים את הלב במגרש. יש איכויות בקבוצה הזו, צריכים להגיע עם הרבה לב והרבה נשמה ואני מאמין שביחד עם זה הכדורגל יבוא".
"כבר כשהגעתי למכבי ידעתי שבמכבי רוצים לנצח תמיד, להיות ראשונים תמיד, עכשיו אנחנו במיקום שבו אנחנו נמצאים אבל אני מאמין בקבוצה הזו", אמר אנריק סאבוריט. "כולם ביחד, האוהדים, המועדון והשחקנים נשנה את המצב הזה מהר. דיברנו השבוע עם ברק (יצחקי), עם ג'ק (אנגלידיס). המפתח הוא להיות מאוחדים, להילחם ביחד ולשחק את הכדורגל שלנו כדי לשפר את מה שצריך. הצעד הראשון הוא לנצח בקריית שמונה".
עוד אמר הספרדי: "דיברנו השחקנים עם הניסיון הרב יותר, אבל גם עם השחקנים החדשים, השחקנים הצעירים. כשאתה מגיע למכבי אתה יודע שאתה צריך לתת הכל כדי לנצח בהכל. יש לנו סגל טוב, נעשה את המקסימום ועכשיו זה הרגע לשנות את הסיטואציה הזו. אף פעם לא קל בקריית שמונה, אבל זו הזדמנות טובה להגיע לשם, להילחם ולקחת שלוש נקודות".