עם שריקת הסיום אמש באצטדיון גרין, אחרי שהפועל נוף הגליל ניצחה 1:0 את בית"ר ירושלים, שרחוקה רק נקודה מהקו האדום, ארווין קומאן נראה עצבני מאוד ומיהר לחדר ההלבשה, שם צרח על השחקנים: "אתם פשוט לא מבינים כדורגל", "אין לכם מושג מה זה כדורגל", "אין לכם טיפת אחריות, למה לא לשמור על התוצאה אחרי ששיחקתם 85 דקות ב-10 שחקנים".
המאמן ההולנדי אמר בתום המשחק: "אחרי האדום ראיתי שחקנים אצלנו שאומרים שחייבים ללחוץ עכשיו, אבל הם לא מבינים כדורגל. הם נלחמו יפה מאוד במשך 85 דקות, ואז איבדו את הראש בסיום, הם השתגעו. בכדורגל אתה צריך להיות חכם ולא היינו כאלה היום. אני לא יכול לשנות את זה".
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
קריאף ושחקני בית"ר מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
מבחינת המנהל המקצועי אלי אוחנה אין שום רצון לבצע שינויים על הקווים, אולם היכולת החלשה, הסיטואציה של הבעלים שזזו לאחור ובעיקר האכזבה מרמת הבנת המשחק של השחקנים, עשויה להוביל לכך שהפסד במשחק הליגה הקרוב במושבה נגד מכבי פ"ת, יובל לעזיבת המאמן ההולנדי, שבעצמו ישקול אם הוא מעוניין להישאר.
מי שהפך לגיבור הטרגי של הערב היה אוראל דגני, שכבש שער עצמי בתוספת הזמן ונראה שבור בסיום המשחק. בקבוצה מודעים לכך שאביאל זרגרי עדיין לא נמצא בכושר משחק טוב, והציג עוד משחק בינוני בלבד. "כדי להישאר בליגה צריכים חיזוק בינואר ועוד אין כסף, מי יקנה מינוי למשחקי הבית שלנו אחרי שאנחנו נראים כמו שאנחנו נראים", תהו בבית"ר.
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה חוששים לקראת ינואר, מאחר שהיכולת של לא מובילה לרכישת מינויים או כרטיסים, כשבעוד חודשיים הבעלים משה חוגג לא ימשיך להעביר כספים, ולכן קיימות שתי אופציות: מכירת הקבוצה, כשהמשפחה האמריקנית מניו-יורק עוד בשיחות עם בית"ר לפני גיבוש הצעה סופית, או קיצוץ בשכר ומכירת שחקנים, כמו למשל זרגרי, בו מעוניינות מכבי ת"א ומכבי חיפה, למרות שסוכניו מנסים לאתר לו קבוצה בחו"ל.
"עמדנו כמו גברים כמעט כל המשחק, נתנו הכול ונלחמנו, אבל בסוף איבדנו את הראש. זו פעם שלישית או רביעית שאנחנו סופגים בדקה 92 או 93", הודה הקפטן אופיר קריאף. "צריך לעשות בדק בית, זה מוציא אותי מהדעת. אנחנו סובלים מחוסר מזל שלא ראיתי דבר כזה".