הגרלה נוחה להפועל ב"ש וקשה הרבה יותר למכבי חיפה אם יעפילו השתיים לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בהגרלה שנערכה היום (ג') במשרדי אופ"א נקבע שסגנית האלופה תתמודד בחוץ נגד רוסטוב הרוסית (24 בספטמבר) אם תעבור את ז'לזניצאר הסרבית בסיבוב הראשון ואת קייראט הקזחית בסיבוב השני. אם ב"ש תעבור את לאצ'י, היא תפגוש את קולריין הצפון אירית או מאת'רוול הסקוטית.
משחקם של הירוקים נגד ז'לזניצאר בסיבוב הראשון נדחה ל-9 בספטמבר בעקבות הידבקות מספר רב של שחקני היריבה בקורונה, כך שהם נמצאים בפיגור בלוח הזמנים של המפעל. רק אם השחקנים של ברק בכר ינצחו במשחק הדחוי ויעברו גם את הקזאחים, הם יוכלו לחשוב על ההתמודדות מול רוסטוב בחוץ.
4 צפייה בגלריה
ולארי קרפין
ולארי קרפין
ואלרי קרפין
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: יאיר שגיא)
את רוסטוב מאמן קשר העבר של נבחרת רוסיה, ואלרי קרפין, שבשנות ה-90 שיתף פעולה עם חיים רביבו בסלטה ויגו. הקבוצה מדורגת במקום השישי בליגה הרוסית אחרי שישה מחזורים. במשחקה האחרון היא סיימה בתיקו 1:1 עם קרסנודר (הקשר הנורבגי מתיאס נורמן כבש). השוער הוא סרגיי פסיאקוב וכמגן שמאלי משחק הרוסי הבינלאומי סרגיי חוזלוב. בהתקפה משחק הקזחי אלדור שומורודוב.
הפועל באר שבע אמורה להתמודד עדיין מול לאצ'י האלבנית בחוץ בסיבוב השני במוקדמות. אם השחקנים של יוסי אבוקסיס יעברו שלב הם יתמודדו מול המנצחת בין קולריין הצפון אירית למאת'רוול הסקוטית.
4 צפייה בגלריה
קפטן מאדרוול דקלן גאלאגר
קפטן מאדרוול דקלן גאלאגר
קפטן מאדרוול דקלן גלאגר
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
את מאת'רוול, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הסקוטית, מאמן סטיבן רובינסון. הקבוצה סובלת העונה ממשבר ולמרות שהביסה 1:5 את גלנטורן הצפון אירית במוקדמות הליגה האירופית היא עדיין לא השיגה ניצחון בששת משחקי הליגה שהתקיימו בסקוטלנד ולא כבשה בחמישה מתוכם. כקפטן משמש הבלם דקלן גלאגר (31) והחלוץ הבכיר ג'ורדן ווייט סובל מנסיגה בכושרו.
קולריין סיימה את העונה שעברה במקום השני בליגה הצפון אירית. מאמנה הוא אורן קירני, שהוליך את שחקניו לסיבוב השני אחרי ניצחון בפנדלים על מאריבור הסלובנית (1:1 בתום 120 דקות).
פורסם לראשונה: 13:50, 01.09.20