אכזבה במכבי חיפה לאחר ה-1:1 הערב (רביעי) מול הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. זה היה המחזור השלישי ברציפות שהאלופה לא מצליחה לנצח, והפער של הירוקים בפסגה עומד על שתי נקודות בלבד לאחר ניצחונה של הפועל באר-שבע על סכנין.
דיא סבע, המוחתם הנוצץ של חודש ינואר, נכנס כמחליף בדקה ה-58 כחלק מחילוף משולש ואף הגיע לשני מצבים טובים, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו החדשה לצאת עם שלוש נקודות. מבחינת המארחת, היא השיגה נקודה יקרה שהרחיקה אותה עוד יותר מהקו האדום וקירבה אותה למאבקים על הפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "בכל משחק שלא ננצח ישאלו אם אנחנו במשבר. אנחנו לא נראים טוב, לא ייצרנו מספיק מצבים במשחק הזה. אנחנו לא נמצאים בתקופה טובה, יש תקופות שלא הולך וצריך להביא את הנקודות בכח".
בכר ניסה להסביר את המצב של קבוצתו: "אנחנו לא מצליחים לעשות דברים פשוטים. הרבה שחקנים לא נמצאים בכושר, יש פה בעיה קבוצתית. נשב ונבדוק מה קורה. לפעמים לא כל מה שקורה באימונים מגיע למשחקים. דיא סבע הגיע, והרגשנו שזה מעיר את השחקנים, הכל נראה יותר טוב, ובאנו בהרגשה טובה מאוד היום - אבל זה לא נראה כמו שחשבנו שזה ייראה. החילופים קצת העירו אותנו, אבל זה לא מספיק. אנחנו נצא מזה - זה עניין של זמן".
על ההתקרבות של הפועל באר-שבע: "זה לא מלחיץ, כי ברור שכשאנחנו לא מנצחים קבוצות אחרות מנצחות. מה שצריך לעניין אותנו זה מכבי חיפה. אנחנו צריכים להיכנס שוב למומנטום. אין כמו ניצחון כדי לחזור לעניינים. בטח עכשיו אפשר להגיד שהמירוץ לאליפות הוא משולש".
2 צפייה בגלריה
דיא סבע שחקן מכבי חיפה
דיא סבע שחקן מכבי חיפה
"הרגשנו שההגעה שלו מעירה את השחקנים". דיא סבע
(צילום: עוז מועלם)
דיא סבע: "קודם כל חשוב לי לחזק את העם הטורקי". על החזרה שלו לליגת העל: "אני שמח לחזור. הקבוצה לא בתקופה הכי טובה, אבל אנחנו מועדון גדול ואנחנו נצא מזה. יש פה קבוצה מצוינת, אנחנו עדיין במקום הראשון. נצא מזה".
על היכולת שלו: "נכנסתי טוב, באתי לעבוד, כמו שאני יודע. בשביל זה הביאו אותי, אבל בסופו של דבר לא הצלחנו לנצח - וזה הכי חשוב. לא הלך, אבל נסתכל קדימה - ביום שבת יש לנו משחק מול קריית שמונה". על ההגעה למכבי חיפה: "קרו הרבה דברים. אני לא בדיוק יכול לפרט. בשורה התחתונה הגעתי לכאן, ואני שמח שאני כאן".
מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי: "אני מאוכזב כי לדעתי הפסדנו שתי נקודות. לא תכננו לחזור אחורה כשעלינו ליתרון. החילופים לא עזרו לנו היום, השחקנים שנכנסו היו חלודים. לקראת הסיום גם שחקנים התעייפו, אבל אנחנו מרוצים בסך הכל. נקווה שנמשיך כך. אנחנו צריכים לעבור עוד משחק שניים כדי לסיים את כל העניין של התחתית ואז נוכל להביא את האיכויות שלנו לידי ביטוי".