לראשונה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ליגת העל תשוב מחר (שבת) לפעילות כאשר הפועל פ"ת תתארח (20:00) בסמי עופר למשחק השלמה מהמחזור הראשון מול מכבי חיפה. לפני המשחק ייערך באצטדיון טקס למען החזרת כל החטופים, בנוסף לדקת דומייה לזכר הנרצחים ממתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.
"הסיטואציה לא קלה, הראש לא בכדורגל", הודה עידן ורד. "בחודש האחרון עשינו סוג של טרום עונה, אבל גם עכשיו אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר או בעוד חודש. מבחינתנו אנחנו מוכנים למשחק הקרוב".
2 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
מצב לא פשוט. ורד
(צילום: עוז מועלם)
החבורה של עופר טסלפפה, שבמאזנה ארבע נקודות מארבעה משחקים, תקווה לקחת נקודות מול מכבי חיפה במשחק לא פשוט. "המצב מוזר, בסופו של דבר אנחנו עושים משהו שאמור להיות כיף, אבל המדינה שלנו נמצאת במצב רחוק מאוד מזה", אמר טסלפפה. "אף אחד מאיתנו לא חווה דבר כזה ולא תמיד אנחנו יודעים איך צריך להתנהג בסיטואציה כזו. אבל מהצד שלנו אנחנו שומרים על שגרת אימונים. חסרים לנו שחקנים מאוד משמעותיים, אבל בסופו של דבר אם ניתן למישהו נחת לשעה וחצי מהחדשות, אז עשינו את שלנו".
בצד המקצועי, הפועל תצטרך להסתדר בלי חלק מהזרים שלה והיא חסר במשחק את אנדרה טיישיירה וריצ'ארד בואטנג, שמעדיפים בשלב זה שלא לחזור לארץ, כמו כן, גם את ג'ימי אלכסיס, שעונשו קוצר לחמישה משחקים השבוע. ירין סויסה נמצא בטירונות בשבועיים האחרונים ולא יהיה בסגל. מי שכן יהיה הוא השוער היווני ניקולאס ינאקופולוס.
2 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
יצטרך להסתדר בלי חלק מהזרים. טסלפפה
(צילום: עוז מועלם)
על העובדה שהמשחק יתקיים ללא קהל, אמר טסלפפה: "המשחק האחרון שלנו היה בבלומפילד מול אצטדיון מלא והמשחק מחר היה יכול להיות חוויה עבור הקהל שלנו, אבל זה המצב שאנחנו נמצאים בו. הכדורגל נועד להיות משוחק לעיני קהל וזאת סיטואציה מורכבת. יש פה אתגר גדול מאוד לכולם".