ההפסד האכזרי של נבחרת הנוער הישראלית אתמול (שבת) למונטנגרו משער בדקה ה-95 , עלול למנוע ממנה לעלות לאליפות אירופה עד גיל 19 שתיערך ביולי בצפון אירלנד. כעת, הנבחרת של אופיר חיים לא תלויה בעצמה לקראת מחזור הסיום מחרתיים.
אחרי שני מחזורים בשלב העילית, מי שמובילה את הבית היא נבחרת נורבגיה עם ארבע נקודות אחרי שסיימה אתמול בתיקו 2:2 מול בוסניה, אחריה ישראל ומוטנגרו עם שלוש נקודות כל אחת.
1 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
"תוצאה מאוד מאכזבת". אופיר חיים
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
אחרי משחק לא טוב של נבחרת הנוער, הרחקה גרועה של בלם מכבי נתניה, ניקיטה סטויאנוב לרגלי החלוץ המונטנגרי בהתקפה האחרונה של המשחק הובילה שער הניצחון של היריבה ולהפסד כואב מבחינת הנבחרת של אופיר חיים.
בשלישי תשחק נבחרת הנוער מול המארחת נורבגיה, כששתיהן חייבות לנצח. ישראל תצטרך לנצח את נורבגיה על מנת להשאיר לעצמה סיכוי, אולם גם זה לא בטוח שיספיק לה, מאחר והיא תלויה במונטנגרו. אם המונטנגרים ינצחו במפגש עם בוסניה, הם אלה שיעלו, מאחר שהמשחקים הישירים בין הנבחרות הם אלה שמכריעים, ומונטנגרו ניצחה את ישראל.
לנבחרת הנוער הישראלית היו החמצות מסמרות שיער, כולל מול שער ריק מצידו של יהודה בלאי ממכבי ת"א, אולם מונטנגרו היתה טובה יותר במחצית השנייה.
חיים שינסה להוביל את הנבחרת ליורו שני תחתיו, אחרי שסיים במקום השני לפני שנתיים בסלובקיה ובמקום שלישי במונדיאליטו בקיץ שעבר בארגנטינה, סיכם: "תוצאה מאוד כואבת, לספוג שער בדקה ה-95 זה הכי אכזרי שיש. אין לנו הרבה ברירות, חייבים לנצח את נורבגיה. זה לא תלוי בנו, אבל נבוא לנצח ולעשות הכל על מנת לעלות לאליפות אירופה".