אחרי דיא סבע, גם גדי קינדה לא ייקח חלק במשחקי נבחרת ישראל בפתיחת ליגת האומות מול סקוטלנד בחוץ ביום שישי הקרוב (21:45), ובבית נגד סלובקיה ב-7 בספטמבר.
קבוצתו של קינדה, קנזס סיטי, סירבה לשחררו בעקבות מגבלות הקורונה בארצות הברית, שיחייבו אותו לשהות בבידוד במידה שיטוס לישראל.
4 צפייה בגלריה
גדי קינדה
גדי קינדה
קינדה. נשאר בארה"ב
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
רוטנשטיינר. מכה לנבחרת
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שכן יהיה בסגל למשחקים הקרובים הוא חלוץ מכבי תל אביב, יונתן כהן, שהחלים מפציעה וזומן במקומו של קינדה.
כזכור, גוואנגז'ו ר.פ, קבוצתם של ערן זהבי ודיא סבע, סירבה תחילה לשחרר את שניהם בעקבות העובדה שישראל היא מדינה אדומה, ולכן עם חזרתם לסין יאלצו לשהות בבידוד ולהפסיד כמות משחקים גדולה. בהתאחדות שלחו מכתב לאופ"א בנושא, ובסופו של דבר הוחלט כי בחלון המשחקים הנוכחי קבוצות לא יהיו מחויבות לשחרר את השחקנים למשחקי הנבחרות לאור המצב הלא פשוט עם הנגיף. זהבי הצליח לשכנע את גוואנגז'ו לשחררו למשחקים, מהלך שככל הנראה יוביל לעזיבתו את הקבוצה, בזמן שסבע נשאר בסין.

בית הדין ביטל את החלטת אורן חסון

בית הדין העליון ביטל היום את החלטת הנהלת ההתאחדות לכדורגל על הקמה של מזכירות פנימית. כזכור, יו"ר ההתאחדות אורן חסון החליט שלא לכלול באותה מזכירות את אחד הנציגים החזקים בהנהלה, מורן מאירי ממכבי תל אביב, מה שגרר זעם גדול בקרב מרכב מכבי.
4 צפייה בגלריה
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
חסון. יצטרך לחשוב על צעד אחר
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
4 צפייה בגלריה
מאירי. ניצחון לו ולמרכב מכבי
מאירי. ניצחון לו ולמרכב מכבי
מאירי. ניצחון לו ולמרכב מכבי
(צילום: אורן אהרוני)
בעקבות כך החליט המרכז לערער בפני בית הדין העליון על ההחלטה של חסון, וזה קיבל את הערעור וביטל אותה. "המסקנה אליה הגענו היא כי בנסיבות מקרה זה החלטת ההנהלה לערוך שינויים במזכירות שלא על פי הגופים המיוצגים בהנהלה וללא הצדקה עניינית, שמטרתה האחת והיחידה לבצע שינוי פרסונלי של חברי המזכירות, הינה בלתי סבירה ובלתי מידתית כאחד", נכתב בהחלטה.