אוראל דגני, בלם בית"ר ירושלים, הגיש אתמול (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב תביעה על סך 140 אלף שקל והוצאות משפט נגד עידן ויצמן מהפועל מגדל העמק מליגה א'. הסיבה: פוסט שוויצמן פירסם בטוויטר יום לאחר משחקה של נבחרת ישראל מול סקוטלנד בליגת האומות.
"שיסלח לי אבל... זו עבירה ברמת הישראל כהן בדרבי", צייץ ויצמן בנובמבר בהקשר לעבירה שבוצעה על ידי דגני לקראת סיום המשחק. בתביעה שהוגשה נכתב כי "האמירה המצוינת בפוסט הינה חמורה ואינה משתמעת לשתי פנים, כאשר במסגרתה הטיל הנתבע דופי אישי חמור ביותר בתובע מתוך כוונה ברורה לפגוע בו, עת השווה את העבירה שביצע שחקן הכדורגל (לשעבר) ישראל כהן ונחשבת לאחת הפרשות החמורות והמפוקפקות בכדורגל הישראלי". יש לציין שכהן נחקר בזמנו על-ידי המשטרה, אך מעולם לא הואשם במכירת משחקים.
2 צפייה בגלריה
אוראל דגני, עידן ויצמן
אוראל דגני, עידן ויצמן
אוראל דגני, עידן ויצמן
(צילום: עוז מועלם)
לפי כתב התביעה, דגני השיב לוויצמן על הפוסט: "היד קלה על המקלדת, עידן? רואים ששכחת כבר לשחק כדורגל. שיחקת בנבחרת ישראל? לא זכור לי. תמשיך לדבר מאחורי המקלדת, זה הכי קל ופשוט. אולי בסוף ייקחו אותך לאיזה ערוץ טלוויזיה שתדבר שם עוד קצת שטויות... שמח שאתה עוקב אחרי ובעזרת השם שתעקוב עוד הרבה שנים".
לטענת דגני במקום להתנצל על הדברים בחר ויצמן לענות: "התחלתי ב'שיסלח לי', ומבין שאתה לא. גם על המגרש הייתי צועק עלייך 'מה אתה עושה?!', ובסוף כמובן מחבק. יש מצב שאתה צודק אגב, בכל זאת אני כבר שמונה חודשים בחל"ת. לא מחפש תפקיד בשום מקום ויש לך קריירה נפלאה ובטח גדולה משלי אבל בוא, שנינו יודעים שסוכנים וטיפת מזל קובעים לאן נגיע. אמשיך לעקוב".
2 צפייה בגלריה
אוראל דגני מול מארק האמשיק
אוראל דגני מול מארק האמשיק
דגני במדי הנבחרת
(צילום: רויטרס)
מאוראל דגני נמסר: "זה נכון שאני תובע אבל אני מעדיף שלא להגיב".
תגובת עידן ויצמן: "אני באמת כרגע לא קיבלתי שום דבר שקשור לזה אז לא יודע מה להגיד".