העברת המסרים ההדדית דרך הרשתות החברתיות בין המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון לבעלים משה חוגג הובילה למתיחות בבית וגן, זאת עוד לפני המחאה של האוהדים תחת ביתו של המאמן רוני לוי ומחוץ לאצטדיון טדי והמשחק מחר (שני, 20:45) נגד מכבי ת"א.
"לחוגג היה חשוב להעביר את האמת שלו דרך הרשתות החברתיות אחרי הפוסט של בניון", אמרו גורמים במועדון. "היה ניסיון לצייר שהכל בסדר, עמידה בציפיות, אבל רק בסיום הפלייאוף נוכל לדעת אם מדובר בעונה סבירה לכל היותר".
2 צפייה בגלריה
גמר גביע הטוטו
גמר גביע הטוטו
מתיחות. בניון וחוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
אותו גורם בבית"ר המשיך ואמר: "יש פה סגל מצוין וגם אם שכר השחקנים ירד לרביעי בליגה העונה, זה לא אומר שבית"ר צריכה להיות במרחק של עשרים נקודות מהמקום הראשון. חוגג לא סתם כתב בפוסט לכולם שהצוות המקצועי ייקח אחריות אם המצב יימשך כך, זה רמז הכי ברור בנוגע לרוני לוי ויוסי בניון, גם הם קראו והבינו את המסר של חוגג".
בית"ר תקיים היום את האימון המסכם לקראת מכבי, ואחרי שצברה נקודה אחת מתחילת הפלייאוף העליון, יחזרו להרכב עלי מוחמד, חנן ממן וכנראה גם אנטואן קונט ועידן ורד.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי על הקווים
רוני לוי על הקווים
"יש דרך להיראות על המגרש". רוני לוי לשחקנים
(צילום: אורן אהרוני)
לוי כינס אתמול את השחקנים לפני האימון ואמר להם: "יש דרך להיראות על המגרש. לא יכול להיות שבמשחק מול יריבה כל כך חשובה כמו הפועל תל אביב שחקנים לא ירוצו 12-11 קילומטרים. ביום שני יש לנו משחק מול הקבוצה הכי טובה וחזקה בארץ, זאת הזדמנות להראות שאנחנו ראויים למה שעשינו עד כה, אבל בתנאי שנשחק אמיתי, נראה את עצמנו רצים ורוצים בכל רגע נתון במשחק, אסור לכם לזייף. עבדנו קשה כדי להגיע למקום השלישי המוביל לאירופה. בואו לא נהרוס את מה שבנינו עד עכשיו".