"גם ועדת האיתור הקודמת קיבלה החלטה שהמאמן הלאומי יהיה ישראלי, אבל בסופו של דבר אחרי כמה ישיבות, כשווילי רוטנשטיינר כמנהל טכני הצליח לשנות את הגישה, החתמנו את אנדי הרצוג, שהוא זר ולא הייתה שום ביקורת. זה בדיוק מה שקרה הפעם, רצינו ישראלי ואחרי שתי פגישות, הוחלט לשנות וללכת על רוטנשטיינר כמאמן, אז מה ההבדל, אולי האנשים שהרכיבו את ועדת האיתור הקודמת לא היו חשופים לביקורת כזו?"
אחד מחברי ועדת האיתור, שאחראית למינויו של האוסטרי לתפקיד המאמן הלאומי בשני הקמפיינים הקרובים, שופך אור על מה שקרה מאחורי הקלעים.
2 צפייה בגלריה
"הוחלט לשנות כיוון". רוטנשטיינר
"הוחלט לשנות כיוון". רוטנשטיינר
"הוחלט לשנות כיוון". רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
בימים האחרונים טען איל ברקוביץ' כי קיבל הבטחה שהוא יהיה זה שיאמן את הנבחרת בפגישה שלו עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון. "חסון אמר לנו שהוא הבהיר לברקוביץ' שלא יובן לא נכון והוא המאמן הבא, לא הייתה הבטחה כזו. ברקוביץ' עשה את הטעות בעצמו ברגע שבחר להוריד את המועמדות שלו. היה לו סיכוי ענק לקבל את התפקיד".
מחר תאשר הנהלת ההתאחדות את מינויו של רוטנשטיינר שישמש כמאמן ואילו אלון חזן כעוזרו, כשוועדת האיתור תפעל מחר (רביעי) למינויים של שדרת הנבחרות הצעירות.
2 צפייה בגלריה
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
"היה לברקוביץ' סיכוי ענק לקבל את התפקיד"
(צילום: עוז מועלם)
המאמן היחיד בנבחרות הצעירות שמחזיק בחוזה עד לאוקטובר הוא ניר לוין מהנבחרת הצעירה. המטרה להחליף את מאמני הנבחרות הצעירות במאמנים צעירים, אולם ייתכן כי מאמן הנבחרת הצעירה יהיה ותיק יותר, כשאחד השמות הוא סלובדן דראפיץ', שלא ממשיך במכבי נתניה.