תחנה חדשה לדור פרץ: ונציה האיטלקית. הקשר חתם היום (רביעי) אצל העולה החדשה לסרייה א' על חוזה לשלוש שנים תמורת 700 אלף אירו בעונה. אם ונציה תרד ליגה, החוזה יבוטל והקשר יהפוך לשחקן חופשי.
פרץ בן ה-26 עזב את מכבי ת"א בה שיחק כמעט כל חייו (למעט חצי עונת השאלה בהפועל חיפה) ואחרי שזכה איתה בשלוש אליפויות וגביע מדינה אחד. בעונה החולפת הפך פרץ לכוכב הגדול של מכבי תל אביב עם שבעה שערי ליגה ושניים בגביע. יש לו גם 20 הופעות בנבחרת ישראל. כעת הוא משתדרג ומגיע לאחת הליגות הטובות בעולם.
3 צפייה בגלריה
דור פרץ בוונציה
דור פרץ בוונציה
דור פרץ ואבי נמני עם הצעיף של ונציה
(צילום: הסטורי של אבי נמני)
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
נפרד ממכבי ת"א. פרץ
(צילום: ראובן שוורץ)
פרץ נפרד ממועדון נעוריו: "בגיל 14 הגעתי למכבי ת״א או כפי שאני מרגיש אל הבית השני שלי. מועדון שעיצב את הדמות שהפכתי להיות בחלוף הזמן. מועדון שבנה לי מערכת ערכים עשירה המתוארת במילה אחת 'מכביזם' ומכילה ענווה וצניעות, כבוד לכל אדם וקבוצה, לקיחת אחריות וכח רצון עז לעשות תמיד כל שביכולתי למען הקבוצה, הקהילה, המועדון והקהל שמעודד ללא הפסקה".
הקשר המשיך: "לבשתי את המדים הצהובים-כחולים במשך שבע שנים בקבוצה הבוגרת וכל עונה התרגשתי מחדש. עכשיו הגיע זמני להמשיך את מסע ההתקדמות שלי אל מעבר לים, לעבר חלומות ושאיפות שהיו שם עוד שהייתי ילד קטן. לפני שאני פורש כנפיים אני חייב את תודתי לכל האנשים שלוקחים חלק במפעל העוצמתי שנקרא מכבי ת״א. כל מאמן שעבד איתי וכל אחד שהיה שם בשבילי בצורה כזו או אחרת במהלך כל שנותיי במועדון. לחברי לקבוצה שהיו לי למשפחה תמיד ומידי שנה הפכו אותי לשחקן טוב יותר ולאדם טוב יותר. לקהל שקיבל אותי בזרועות פתוחות אי שם בגיל 19 כשעליתי מקבוצת הנוער".
3 צפייה בגלריה
פרץ חוגג
פרץ חוגג
דור פרץ. עובר לאיטליה
(צילום: עוז מועלם)

מגיע לקבוצה שבילתה בעיקר בליגה השנייה והשלישית

ונציה חזרה לסרייה א' אחרי 20 שנה ועלתה דרך הפלייאוף. את הקבוצה מאמן פאולו זנטי, ששיחק בעברו באמפולי וטורינו. הקבוצה זכתה בתואר אחד, הגביע האיטלקי ב-1941.
את רוב שנותיה ונציה בילתה בליגה השנייה והשלישית, האצטדיון שלה מכיל כ-7,300 מקומות בלבד והיא כנראה לא תשחק בו בעונה הבאה. המועדון נמצא בבעלות אמריקנית והנשיא שלו הוא דנקן ניידראואר, לשעבר מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בניו יורק.
פורסם לראשונה: 18:25, 16.06.21