המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בזום. לפני יומיים, האוסטרי הסכים לקיצוץ של 30 אחוז בשכרו וחתם על חוזה חדש בהתאחדות.
רוטנשטיינר התייחס תחילה לעזיבתו של אנדי הרצוג: "מאמן מצוין שהביא לנבחרת רוח לחימה, נתנו הכל, אבל התוצאות לא היו מספקות". על הדיווחים שיעזוב: "מרגיש רצוי? כן, יש לי מוטיבציה להמשך הדרך. למדתי להכיר את היו"ר אורן חסון, יש לנו את אותן המטרות. בחירת המאמן הבא תלויה בהתאמה שלו לתפקיד וגם לתקציב".
1 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים
וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים
וילי רוטנשטיינר
(צילום: עוז מועלם)
רוטנשטיינר הוסיף על הרצוג: "מבחינת נקודות והגנה זה לא היה טוב מספיק. נגד אוסטריה, סלובניה פולין ספגנו שלושה שערים וזה בטח לא טוב. בעקבות מצב הקורונה שקטעה את התוכניות, היה עדיף שיישאר באוסטריה. היה לי תענוג לעבוד איתו כי היה לנו שיתוף פעולה. הוא אהב את המדינה, האנשים ושחקני הנבחרת והוא מאחל לכולם את הטוב ביותר".
סמכויותיו של האוסטרי קוצצו והוא יעסוק רק בפיתוח הכדורגל והכשרת מאמנים, אך לא יטפל בנבחרת הבוגרת. למרות זאת, הוא יהיה דמות מייעצת בבחירת המאמן הלאומי והחלפת שדרת כל המאמנים הצעירים בנבחרות השונות.

הספונסר של נבחרות ישראל נשאר

בית ההשקעות "אלטשולר שחם", נותן החסות הראשי של נבחרות ישראל (הבוגרת והצעירה) וההתאחדות לכדורגל סיכמו על הארכת ההתקשרות בין הצדדים גם בקמפיינים הקרובים של ליגת האומות, מוקדמות מונדיאל 2022 ומוקדמות יורו 2024. שיתוף הפעולה הנדיר בין בית ההשקעות אלטשולר-שחם וההתאחדות לכדורגל יציין עשור ויכלול עד לתום תקופת ההסכם לא פחות משישה קמפיינים. סכום החסות החדשה נאמד בכשלושה מיליון שקלים לתקופה האמורה בתוספת מענקים בהתאם להצלחת הנבחרות במפעלים השונים.
אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "המשך השותפות עם אלטושלר שחם מרגש הפעם אולי יותר מאשר בכל הפעמים הקודמות, ודאי בהתחשב בנסיבות בהן הדבר נעשה. בתקופה כל כך מאתגרת ברמה העולמית, הלאומית והכלכלית, עם לא מעט סימני שאלה, האמון שנותן בית ההשקעות המוביל בישראל בנבחרות הלאום ובהתאחדות לכדורגל הוא סימן קריאה ברור".