בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה. במועדון מהבירה באו הבוקר (חמישי) בטענות קשות הנוגעות להתנהלות שהובילה לכך שהקיצוני הזמבי, לאמק בנדה, החליט לטענתם לסגת מהסיכום שהושג איתו ולחתום בסוף דווקא בקבוצה של ריימונד אטוולד.
בהודעה רשמית מטעם בית"ר ירושלים נכתב: "בשבועות האחרונים אנו מנהלים משא ומתן עם השחקן לאמק בנדה, אחריו אנו עוקבים כבר תקופה ארוכה. לאחר שהגענו להבנה והסכמה עם המועדון והשחקן, וכל התנאים סוכמו עד הפרט האחרון, נשלחה טיוטת חוזה חתומה לקבוצתו, ארסנל טולה. להפתעתנו הרבה, קיבלנו הודעה בה נאמר כי השחקן החליט לחתום במכבי נתניה.
2 צפייה בגלריה
לאמק בנדה
לאמק בנדה
לאמק בנדה. לא יגיע לבית"ר
(מתוך הפייסבוק)

בשבועות האחרונים אנו מנהלים משא ומתן עם השחקן לאמק בנדה, אחריו אנו עוקבים כבר תקופה ארוכה. לאחר שהגענו להבנה והסכמה עם...

Posted by ‎מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים - F.C. Beitar Jerusalem‎ on Thursday, September 3, 2020
בירור שנערך בנושא, התברר לנו, לתדהמתנו, שגורם שהתערב במהלך התקופה לטובתה של נתניה, הסביר לשחקן שבית"ר הוא מועדון ששונא שחקנים שחורים, כשהם נותנים לו כדוגמא את עלי מוחמד שהתקבל בסערה. אותם גורמים הודיעו שכיוון שהם מגיעים מזמביה, הם ממליצים לו להגיע דווקא לנתניה, מקום בו שחקנים מאפריקה מתקבלים באהבה. מותר להתחרות על שחקנים אבל לא כל הכלים כשרים. אנו רואים במקרה הזה קו אדום ושוקלים את צעדינו. מאחלים לשחקן ולנתניה בהצלחה".
תגובת מכבי נתניה תובא כשתתקבל

44 אלף שקל בחודש למאמן

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג הקציב 44 אלף שקל נטו לחודש למאמן הבא, ולכן במידה שהיום (חמישי) סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא יסכימו לסכום הזה, יעברו בבית"ר לאופציית מרקו בלבול, שקיבל כבר פנייה רשמית.
מי שניהל את המו"מ הכספי עם נציגי השניים היה היו"ר אלי אוחנה. צמד המאמנים הרשים מאוד את אוחנה וחוגג, אבל אם לא יקבל את ההצעה הכספית. הם לא יאמנו את בית"ר ירושלים.
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
דראפיץ' וברדה סיכמו מול מכבי נתניה כי יקבלו פיצוי של 80 אלף שקל. 12 אלף שקל בכל אחד מארבעת החודשים לדראפיץ' ועוד 8,000 שקל לברדה. לכן מעבר לשכר שירוויחו בבית"ר, הם עדיין יהנו מההסדר מול מכבי נתניה בארבעת החודשים הקרובים. כך שהם יתקרבו למה שהם היו אמורים להרוויח העונה בנתניה, כ-68 אלף שקל בחודש
"מדובר בצ'אנס האחרון של השניים להגיע למועדון גדול, הם נכשלו בעונה שעברה בנתניה. בעוד ארבעה חודשים לא יישאר להם כלום, איך הם לא קופצים על האופציה של בית"ר ירושלים?", תהו במועדון. השניים הם המועמדים המועדפים ע"י בית"ר.
אם השניים לא יחתמו בבית"ר ירושלים, בלבול, כאמור, עשוי לקבל את התפקיד, כשהוא יקבל את החוזה שהוצע לשניים, כולל אפשרות להביא עוזר מאמן.
פורסם לראשונה: 07:05, 03.09.20