ירדן שועה לא מפסיק להסתבך. חלוצה של מכבי חיפה חגג ביום שישי לפני כשבוע במסיבת בריכה בווילה בקיסריה לצד עשרות אנשים וזאת למרות האיסור המוחלט שחל על שחקני ליגת העל והליגה הלאומית לצאת מהבית שלא למטרת אימונים.
מדובר בהפרה בוטה של ההנחיות הקפדניות של המינהלת. במכבי חיפה מסרו בתגובה: "מהרגע שנודע לנו אודות המקרה, נעשה בירור עם ירדן. השחקן הבהיר מיד כי טעה. במועדון הוחלט לשלוח אותו מיד לבדיקת קורונה. ירדן נמצא שלילי והושב לאימונים. בירור משמעתי ייערך בתוך המועדון. ירדן כמובן התנצל והבהיר כי לא ישוב על כך".
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
"מצטער גרוטו, לא יקרה יותר". שועה
(צילום: עוז מועלם)
שועה עצמו העלה לסטורי שלו התנצלות קצרה: "אחרי כמעט חודש לבד, הנפש גברה על ההיגיון (מצטער גרוטו, לא יקרה יותר). חוזרים לכלוב עד הסוף. מחכים כבר לנשום אוויר".
השחקן עוד הספיק לפתוח בהרכב בתיקו (2:2) בדרבי. בעקבות האירוע עשוי שועה לאבד את מקומו בהרכב במשחק ביום שבת מול בית"ר ירושלים.
יו"ר מינהלת הליגה ארז כלפון שלח מכתב בנושא למנכ"ל מכבי חיפה ארז בן דב והחליט לקנוס את המועדון ב-30 אלף שקל בעקבות הפרת ההנחיות. "ירדן שועה תועד כשהוא מבלה במסיבת בריכה הומת אדם, ללא שמירה, בלשון המעטה, על כללי הריחוק החברתי ותוך הפרה בוטה וגורפת של הנחיות משרד הבריאות והמינהלת. הדבר התרחש בניגוד גמור להנחיותיה הברורות של המינהלת ושל משרד הבריאות; הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רקע תקופה בה אנו עדים לעליה משמעותית במספר חולי הקורונה", כתב כלפון.
"כידוע לכם - מזה מספר חודשים צוות המנהלת עושה לילות כימים בניסיון להשיב את הענף לפעילות, להחזיר את המשחקים ובמידת הניתן לאפשר בהמשך את חזרת הקהל. אירועים כדוגמת זה פוגעים באופן חמור במאמצי המינהלת, ומזיקים לכדורגל הישראלי כולו, ובכלל זה באלפי המשפחות המתפרנסות מענף הכדורגל ומאות אלפי אוהדי הכדורגל אשר מייחלים לאישור לחזרתם למגרשים. למותר לציין את הנזק החמור, הרוחבי והמקיף, שעלול להיגרם לענף עקב הידבקות של מי מהשחקנים או אנשי הצוות. אני מקווה כי השחקן יטופל במלוא חומרת הדין וכי המסר נשוא מכתבי זה יועבר בתקיפות בקרב שחקני המועדון ועובדיו באופן שימנע הישנות מקרים מעין אלו ויאפשר את סיום העונה תוך שמירה מיטבית על בריאות השחקנים, הצוות והקהל. מינהלת הליגות תראה בחומרה כל הפרה נוספת של הכללים ותנקוט באמצעים החמורים ביותר בגין כל הפרה נוספת של מי מהקבוצות, השחקנים או אנשי הצוות".