הפועל כפר סבא תפגוש הערב (ראשון, 21:00) את סקציה נס ציונה באיצטדיון המושבה, אחרי שהבטיחה השבוע את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה. מנגד, הסקציה מגיעה לחוצה כשהיא עדיין נאבקת על מקומה בליגה עם עירוני קרית שמונה, שני מחזורים לסיום העונה. עמיר תורג'מן מאמן הירוקים ירצה לנקום בקבוצה שפיטרה אותו העונה וניצחון שלו עשוי להוריד את נס ציונה ליגה הלאומית.
כפר סבא רשמה עד כה בפלייאוף שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו עם מאזן שערים 2:5 וארבעה משחקים בהם לא ספגה שער. למאזן מאז הגעת תורג'מן אפשר להוסיף גם את הניצחון על הפועל רעננה בסיום הליגה הסדירה.
1 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן. כפר סבא כבר נשארה
(צילום: ראובן שוורץ)
כפר סבא תחסר במשחק את הקפטן עומר פדידה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, את שחקן הכנף הסנגלי בובאקר טרוארה שסובל ממתיחה במפשעה ואת שגיא דרור שסובל מנקע בקרסול. החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. את מקומם בסגל ייתפסו הצעירים – הקשר איתי שור, אחד מהכישרונות הגדולים במחלקת הנוער, הקשר בן חיון והמגנים בן לביא ושון קרנדי.
תורג'מן התייחס למפגש מול הקבוצה אותה אימן במהלך העונה: "זה יהיה משחק לחוץ עבור נס ציונה. ומטבע הדברים ישפיע גם עלינו. אני מכיר היטב את נס ציונה ומכבד את כל האנשים איתם עבדתי. עם זאת נרצה להמשיך במומנטום החיובי שלנו ובפלייאוף הטוב שאנו עושים".