מכבי ת"א תנסה להשכיח שוב את הצרות בזירה המקומית דרך הליגה האירופית. רק שהערב (חמישי, 22:00) היא תתארח אצל ויאריאל, המדורגת שלישית בליגה הספרדית וקבוצה שגם כן עם 100 אחוזי הצלחה במפעל (6 נקודות מ-6 אפשריות).
יורגוס דוניס מצליח בינתיים במבחנים האירופים שלו, אלא שמכבי, שנחתה למזג אוויר סוער במיוחד וערכה את האימון המסכם אמש בשעת לילה מאוחרת בלה סרמיקה, תפגוש יריבה בכושר מצוין. כזו שכבשה בשני המשחקים הראשונים שלה בליגה האירופית לא פחות משמונה שערים.
3 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
צפוי לפתוח ב-11. דן ביטון
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי שחזר וכשל במערך שני בלמים במשחק הליגה נגד מכבי חיפה, דוניס ישוב לשחק עם שלושה בלמים. ככל הנראה לואיס הרננדס, שרן ייני ואנריק סאבוריט. השינוי יגיע בחלק ההתקפי, אך דן ביטון צפוי להמשיך ב-11 של היווני.
"אנחנו מצפים למשחק קשה. הם הפייבוריטים למקום הראשון בבית, אבל אנחנו מאמינים בקבוצה ובשחקנים", אמר דוניס לקראת המשחק. "אחרי שני ניצחונות יש לנו הזדמנות טובה להשיג נקודות במשחקים שנותרו. במטרה לנסות לעלות לשלב הבא. יש שוני בין ההרכבים בליגה ובליגה האירופית. זו קבוצה עם הרבה שחקנים איכותיים שיכולים לשחק".
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"מצפים למשחק קשה". דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
שני ספרדים יפתחו במשחק נגד ויאריאל, הבלם הרננדס, שהתחנה האחרונה שלו היתה מלאגה וסאבוריט ששיחק באתלטיק בילבאו ובמאיורקה. "ויאריאל זו קבוצה שתמיד ידעה להחזיק בכדור ולשחק כדורגל טוב. הם שומרים על סגנון דומה תמיד ויש להם קבוצה נהדרת", אמר סאבוריט. "באנו כדי להראות מה אנחנו יכולים לעשות, כפי שעשינו גם במשחקים הקודמים. אני חושב שאנחנו יכולים להיות תחרותיים. נצא לשם במטרה לנצח את המשחק ולהשיג שלוש נקודות".
נראה כי במשחקים האחרונים סאבוריט, שהיה משחקני המפתח בשנתיים האחרונות, נמצא בכושר פחות טוב. ייתכן כי זה קשור להתאוששות מהקורונה ממנה החלים. "עכשיו זה הזמן לחשוב רק על המשחק. אני מרגיש טוב, שמח ומקווה שאעזור לקבוצה. רוצים שלוש נקודות שיכולות להיות מאוד חשובות עבורנו בהמשך הדרך בליגה האירופית".
3 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
סימן את דור פרץ. אמרי
(צילום: AFP)
מאמן ויאריאל, אונאי אמרי, שניצח במחזור הליגה האחרון את ויאדוליד של שון וייסמן, סימן כשחקן המפתח לקראת המפגש את דור פרץ: "מכבי קבוצה חזקה, שם מוכר באירופה. קבוצה שמשחקת כדורגל טוב, מרכז שדה איכותי עם שחקנים כמו דור פרץ ויש לה הרבה אופציות בהתקפה. נצטרך להסתגל למשחק שלה".