טל כחילה חתם הבוקר (שישי) לעונה אחת בהפועל חדרה. הבלם נחת כבר אתמול בישראל לאחר שסיים סופית את דרכו בקבוצת אטרומיטוס היוונית וסיכם את תנאיו עם היו"ר אורן גולן. היום התקיימה שיחה נוספת בסיומה נחתם החוזה.
"אני שמח לחזור לליגת העל ולחברים בישראל", אמר כחילה אחרי החתימה. "חדרה קבוצה מוכשרת וכבר לא נחשבת לסינדרלה. אני מקווה להשתלב במהרה ולעזור למועדון לעמוד במטרות שלו". בחדרה מודעים לכך שכחילה עדיין לא נמצא בכושר משחק ועליו יהיה להשלים את הפער. מי שדחף להחתים את כחילה היה המאמן, שרון מימר, שאימן אותו בבית"ר ירושלים.
1 צפייה בגלריה
טל כחילה
טל כחילה
טל כחילה. שוב בישראל
(צילום: הפועל חדרה)
בחדרה השלימו את ההכנות למשחק הליגה מול עירוני קרית שמונה (שבת, 18:15). מימר התייחס למפגש: "אנחנו מתרגשים ושמחים לחזור לליגת העל. השתדלנו להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר למרות כל המגבלות. מקווים לחזור עם נקודות ממשחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה מאוד חזקה. נעשה את הכל כדי להשיג לנקודות ראשונות בליגה".
החלוץ שובל גוזלן: "מאוד התגעגענו לחזור לשחק ויש הרבה התרגשות. זה ממש מרגיש כמו פתיחת עונה. היו לנו אימונים ומשחקי הכנה טובים ואני מרגיש שאנחנו מגיעים מוכנים. אין משחק פשוט בליגה ולשחק בקרית שמונה זה אחד המשחקים הקשים".