צרה לא פשוטה למכבי ת"א, פחות משבוע לפני המשחק הראשון מול רד בול זלצבורג בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. דן גלזר, מהשחקנים הבולטים של האלופה הישראלית, נבדק במהלך היום (חמישי), נמצא חיובי לקורונה ונכנס לבידוד. בעקבות כך כל שחקני וצוות הקבוצה ייבדקו עוד היום.
ברור שזה עוד מוקדם, אבל התאריך אותו קבעה אופ"א כדד-ליין לקיום המשחק הראשון בפלייאוף הוא יום שישי הבא. במידה ולא יהיה ניתן לקיים את המשחק עד אז מכבי ת"א תפסיד טכני 3:0. חוקי אופ"א קובעים שאם יש 13 שחקני סגל שלא צריכים להיות בבידוד - יש לקיים את ההתמודדות.
3 צפייה בגלריה
דן גלזר
דן גלזר
נכנס לבידוד. גלזר
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
גלזר ושחקני מכבי ת"א חוגגים את הניצחון על ברסט, אתמול
(צילום: אורן אהרוני)
כידוע, אלופת אוסטריה, יריבתה של מכבי ת"א בשני משחקי הפלייאוף, אמורה לנחות בשני הקרוב בארץ לקראת המפגש באצטדיון בלומפילד למחרת. למרות הציוץ שהעלתה זלצבורג שמטיל ספק בהגעתה מאחר שישראל היא מדינה אדומה, גורמים במכבי טוענים שהקבוצה האוסטרית תנחת בכל מקרה בארץ.
"כנראה שנגיע, נחליט בבוקר", צייצה זלצבורג, אולם במכבי ת"א הבהירו: "אין שום שינוים בתוכניות, זלצבורג תגיע ארצה".
העלייה של מכבי ת"א לשלב פלייאוף ליגת האלופות, שמבטיחה לה לפחות כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית והשתתפות ראשונה מזה שלוש שנים בשלב בתים כלשהו, הכניסה למועדון ארבעה מיליון אירו, כשכל אחד מהשחקנים צפוי לקבל מענק של 80 אלף שקלים.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
רוצה חיזוק. דוניס
(צילום: ראובן שוורץ)
במכבי ת"א חגגו את הניצחון על דינמו ברסט החלשה, כולל ריקודים של השחקנים במרכז המגרש וחגיגה אמוציונלית של המאמן יורגוס דוניס עם שריקת הסיום, אבל גם במועדון ברור כי הסגל חייב שינוי בשלושת השבועות שנותרו עד לסיום מועד ההעברות באירופה.
המטרה של דוניס היא להתחזק לפחות בשלושה שחקנים זרים, כשהוא יקבל אור ירוק מקנדה על מנת להתמודד כראוי באחד משלבי הבתים באירופה. הפנטזיה של אוהדי מכבי ת"א לראות את ערן זהבי לא תתממש. אחת הסיבות שלא הוגשה לו הצעה עד כה על ידי הבעלים מיץ' גולדהאר, ובנוסף הוא כבר סיכם את מרבית תנאיו בפ.ס.וו איינדהובן, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, וצפוי לחתום בימים הקרובים במועדון הפאר ההולנדי.