משרד הבריאות אוסר על קיום אימוני הכדורגל בתקופת הסגר? קבוצות ליגת העל מצאו שיטה לעקוף את ההוראה. כידוע, רק הקבוצות המשחקות בליגה האירופית ומייצגות את המדינה, כמו גם נבחרת ישראל, רשאיות לקיים אימונים. בשל כך החליטו הקבוצות האחרות "להירשם" למפעל חדש - ליגת המנותקים.
לא מדובר בטורניר חדש שאופ"א החליטה לקיים, אלא בניסיון של המועדונים בארץ להעביר מסר לפיו הם החליטו להיאבק בהחלטה של הממשלה. אתמול הודיעו קבוצתו הכדורסל בישראל על רישום קולקטיבי לליגה האדריאטית, שבראשה עומד שופט העבר הישראלי שי שטריקס, וייתכן שבכדורגל קיבלו השראה מהמהלך ולקחו אותו צעד אחד קדימה.
3 צפייה בגלריה
אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים
אימון בית"ר ירושלים
(צילום: אלכס קולומוסקי)
הקבוצות השונות הוציאו הודעות די אחידות, שמצתהירות על המהלך ואף מעודדות קבוצות נוספות להצטרף אליהן. בהודעות האלו הן גם הקפידו להדגיש את העובדה שבזכות ההירשמות למפעל, הן לא יוציאו את שחקניהן ועובדיהן לחל"ת, מה שמחזק את התחושה כי מדובר בצעד הצהרתי בראש ובראשונה.
מבית"ר ירושלים נמסר: "אנחנו שמחים לבשר שבית"ר ירושלים נרשמה לליגה האירופאית disconnect (המנותקים). לליגה הצטרפו מ.ס אשדוד, הפועל ת״א ועוד קבוצות צפויות להצטרף למפעל. בעקבות הרישום הקבוצה חוזרת להתאמן ביום שני. בעקבות המהלך המועדון לא יוציא את שחקניו ועובדיו לחל"ת. קבוצות שרוצות להצטרף יכולות לעשות זאת דרך אתר הליגה".
3 צפייה בגלריה
ההודעה של הקבוצות
ההודעה של הקבוצות
ההודעה של הקבוצות
(צילום: פרטי)
ממ.ס אשדוד נמסר: "בעקבות הרישום שחקני הקבוצה הבוגרת יחזרו לאימונים כבר ביום שני הקרוב ולא יצאו לחל"ת. האימונים יתקיימו במתכונת של קפסולות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות כמו בסגר הראשון שהיה".
3 צפייה בגלריה
אשדוד חוגגת עם צבטקוביץ'
אשדוד חוגגת עם צבטקוביץ'
"האימונים יתקיימו בקפסולות". מס. אשדוד
(צילום: אבי רוקח)