שחקני בני סכנין החלו אתמול (שלישי) באימוני הזום בהדרכת מאמן הכושר חואן קרלוס ובפיקוחם של המאמן אלדד שביט ועוזרו הראל סלע. מהאימונים נעדר חסן חילו וזאת מאחר שמקום מגוריו, הכפר עראבה, אינו מחובר לשירותי האינטרנט.
בסכנין מודעים לבעיה וינסו לסייע לשחקן במציאת פתרון. עד אז, הוא קיבל תכנית אימוני כושר אישיים לעבודה בביתו. במקביל, האימון הנערך ליתר השחקנים יצולם ויישלח אליו על מנת שיבצע אותו בנפרד בהמשך.
חילו סיפר ל-ynet ספורט: "אין לנו חיבור מתאים בכפר. אמרו לי שעד סוף השבוע ינסו לסדר לי. אין מה לעשות, אין בכל הכפר קליטה בשום דרך אפשרית וזאת בעיה לא פשוטה".
2 צפייה בגלריה
מאמן הכושר של בני סכנין, חואן קרלוס
מאמן הכושר של בני סכנין, חואן קרלוס
מאמן הכושר של בני סכנין, חואן קרלוס
(צילום: ראובן שוורץ)
בהנהלת סכנין פנו למשרד האוצר בבקשה לבדוק את התנאים להוצאת השחקנים לחל"ת בשבוע הבא. זאת, לאחר שלטענת חברי ההנהלה הם הבינו כי ייקח זמן עד שיתקבל האישור ממשרד הבריאות והמנהלת לשוב לאימונים.
המנכ"ל, חאלד דוכי: "כרגע אין צפי לחזרה, ולכן אם לא יתקבל אישור לשוב לאימונים, שלא לדבר על המשחקים, לא נוכל להמשיך בשגרה כי המצב לא יאפשר אחרת ונוציא את הקבוצה לתקופה לחל"ת בתקווה לימים טובים יותר".
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי
מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי
מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי
(צילום: פרטי)
בסכנין ממשיכים בניסיונות לחזק את הסגל, בידיעה שייתכנו שיבושים בצירוף שחקנים זרים בשל התפשטות נגיף הקורונה. "אנחנו עושים מאמצים לחזק את הקבוצה ונתקלים בלא מעט קשיים בגלל הקורונה", אמרו במועדון. "נקווה שבסופו של דבר נצליח במשימה".