מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר שכבר החליט להשיב את עומר אצילי לסגל הלאומי, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, שוקל האם לזמנו כבר היום (שישי) לקראת שני משחקי הידידות הקרובים (מונטנגרו ופורטוגל), או רק בספטמבר, אז תשחק הנבחרת במשחקי מוקדמות הגביע העולמי.
בהתאחדות העניקו לרוטנשטיינר את המנדט לקבל את ההחלטה המקצועית, והבהירו לו כי לא יתנגדו כשברקע התיק שנסגר מ"פרשת הכדורגלנים והקטינות". ההתלבטות של רוטנשטיינר נובעת מהעובדה שהוא נוטה להעדיף לזמן שחקנים שכבר היו חלק מהנבחרת ולא לייצר רעש תקשורתי גדול מסוג שיתעורר עם זימון של אצילי.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
בנוסף, כמעט ולא יהיו ימי אימונים לפני המשחקים, עובדה שתקשה על ההשתלבות של אצילי בשל הלו"ז הצפוף. בלם עירוני קריית שמונה, אודי דהן, יקבל זימון בכורה. הנבחרת תתכנס בשני הקרוב, לקראת היציאה בשישי לקראת המשחק מול מונטנגרו בפודגוריצה בשבת הבאה.
אחרי שמונטנגרו ביטלה תחילה את הגעתה לארץ בשל מבצע שומר החומות, הגיעה ההתאחדות לכדורגל לסיכום כי המשחק ישוחק בכל זאת בפודגוריצה. הנבחרת תמשיך אחרי המשחק במונטנגרו למפגש היוקרתי שצפוי לה ארבעה ימים לאחר מכן בליסבון נגד אלופת אירופה המכהנת פורטוגל, לה יהיה זה משחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת היורו בחודש הבא.