בהפועל עפולה חגגו את ה-0:3 בהארכה על הפועל כפר סבא והשגת הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה. הקבוצה מהליגה הלאומית, שנמצאת בתקופה נהדרת, יכלה לסיים את המשחק בזמן החוקי לאחר שליטה מוחלטת מול הירוקים של אלישע לוי, אך השערים הגיעו רק בתוספת הזמן.
מאמן הקבוצה רומן זולו, שהגיע מקבוצת הנוער של המועדון לאחר פיטוריו של שלומי דורה במחזור התשיעי (אז עפולה הייתה עם 3 נקודות וללא ניצחון), הבהיר: "גביע המדינה זה מפעל מרגש, אך זו לא קלישאה, זה באמת בונוס עבורנו. יש לנו ארבעה משחקים עד לסיום העונה על מנת לנסות להיכנס לפלייאוף העליון ולהבטיח המשך עונה שקטה ללא מאבקי הישרדות".
4 צפייה בגלריה
עפולה חוגגת
עפולה חוגגת
עפולה חוגגת
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
עפולה חוגגת
עפולה חוגגת
(צילום: אורן אהרוני)
"גם אתמול, הזכרתי לשחקנים שאנחנו רק שש נקודות ממבחנים", המשיך זולו. "הליגה הלאומית, כמו שכולם מבינים, היא משוגעת". צריך לציין כי בגיל 33, זולו הוא המאמן הצעיר ביותר בשתי הליגות הבכירות בישראל.
מי שנראה נרגש לא פחות בסיום המשחק הוא מנכ"ל המועדון, עמי אסייג, שקיבל לידיו את ניהול הקבוצה מיד לאחר פיטוריו של שלומי דורה. אסייג אמר לאחר המשחק: "אין בכדורגל יותר מדי רגעי שמחה ואלו המשחקים שגורמים אושר גדול, אבל אנחנו לא סינדרלה, אנחנו קבוצה טובה, שיכולה להתמודד במשחק אחד מול כל יריבה, גם אם היא מליגת העל. אין גאה ממני שמאמן עפולאי, צעיר ורעב - מצליח".

עידן שום לשחקנים: "אני מתבייש"

הפועל כפ"ס של אלישע לוי במשבר. לצד היכולת הרעה שהקבוצה מציגה לאחרונה בליגה והעובדה שהקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום, הגיעה אתמול התבוסה לעפולה.
הקבוצה של לוי קרסה בהארכה ולא הייתה לה שום תשובה ליכולת של עפולה. עידן שום, נציג הבעלים, היה בהלם מוחלט וזעם על תצוגת הנפל של שחקניו: "אני מתבייש, ביזיון איך שנראיתם". לצד המשבר הגדול בקבוצה, בכפ"ס מבינים שלמשחק בשבת מול עירוני קריית שמונה (19:15) יש חשיבות גדולה מאוד והם חייבים להשיג תוצאה טובה במשחק הביתי, אך יחד עם זאת מולם ניצבת קבוצה שנלחמת על המקום בפלייאוף העליון וזה לא יהיה פשוט בכלל.
4 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
בן רייכרט
בן רייכרט
בן רייכרט
(צילום: אורן אהרוני)