קובי רפואה צפוי להתמנות בשבוע הבא כמאמן בית"ר ירושלים. הערב (חמישי) בעלי המועדון משה חוגג והמנכ"ל אלי אוחנה נפגשו עם רפואה, שיעזוב את עירוני קריית שמונה בסיום העונה, והוא אמור לקבל את התפקיד החל מהעונה הבאה. בקבוצה ויתרו מטעמים כלכליים על אופציית מינוי מאמן זר. גם אופציית חיים סילבס עדיין על הפרק.
בשיחות סגורות שניהל בתקופה האחרונה עוזר מאמן נבחרת ישראל מרקו בלבול הוא הבהיר כי גם במידה שיקבל הצעה לאמן את בית"ר ירושלים הוא ישיב בשלילה מאחר שיש לו הסכם עם נבחרת ישראל. בית"ר סיימה את העונה עם השפלה, כשהובסה בביתה מול הפועל חדרה 3:0, מה שהדליק עוד יותר נורות אדומות מבחינת הבעלים משה חוגג.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
אמור להתמנות. רפואה
(צילום: שרון צור)
כהכנה לעונה הבאה, בבית"ר ינסו למכור שחקנים ולקצץ בשכר. המטרות המרכזיות למכירה הן עלי מוחמד וירדן שועה, שסוכנו טוען שיש לו ביקוש בחו"ל. שי קונסטנטין ואורן ביטון לא אמורים להמשיך. מבין הזרים, לוקאס אוקמפוס, מתאוסיניו ומרקו ינקוביץ' צפויים להמשיך, כשיהיה שילוב של שחקנים צעירים כמו אביאל זרגרי, עוזיאל פרדו, רוי דוגה ואחרים לטובת מילוי הסגל.
מבין השחקנים שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה יהיה ביקוש לקצץ בשכר, כולל מיכאל אוחנה, אוראל דגני, אופיר קריאף ואחרים. אלירן עטר למעשה סיים את חוזהו בבית"ר ויכול לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. בית"ר תציע לו להישאר רק בתמורה לקיצוץ של עשרות אחוזים משכרו בעונה הנוכחית.
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול
(צילום: ראובן שוורץ)
בקבוצה עדיין לא מנהלים מגעים עם עידן ורד, אולם הקשר הבהיר כי הוא מעוניין בחוזה לשנתיים עם הבטחה לתפקיד מקצועי בסיום, אחרת יבחן אפשרויות כמו הפועל באר שבע או הפועל ת"א.
פורסם לראשונה: 06:32, 20.05.21