בבית"ר ירושלים שמחו על הניצחון 0:2 נגד הפועל עכו וההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, בעיקר מהצמד של ירדן שועה שהעלה את הביטחון של החלוץ, ההשתלבות של מרקו ינקוביץ' ואפילו ממתאוסיניו ששיחק בחצי השני, אבל הפנים כבר לשני המשחקים מול מכבי פתח תקווה והפועל באר שבע תוך ארבעה ימים (רביעי וראשון) שיכריעו למעשה את גורל העונה בליגה.
אם הירושלמים לא ישיגו שש נקודות הם לא יעפילו לפלייאוף העליון, ואפשר להגדיר זאת ככישלון גדול של צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, ושל הבעלים משה חוגג.
2 צפייה בגלריה
דראפיץ' מאוכזב
דראפיץ' מאוכזב
דראפיץ'. כאב ראש לקראת המאני טיים של העונה
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי הבכורה אתמול בבית"ר, מרקו ינקוביץ' שיתף את מה שעבר עליו בתקופה האחרונה בחשבון האינסטגרם שלו: "חלק מכם חושבים שאתם יודעים מה עברתי, אבל לעולם לא תבינו. כל מה שקרה לי קיבלתי בחיוך ופשוט רציתי לחזור לעבוד קשה. 'מה שלא הורג מחשל', זה כל כך נכון, ולכאן הגענו. אנחנו עדיין צריכים לעבוד קשה מדי יום כדי לעמוד במטרות שלנו. אני אסיר תודה, עוד אחזיר לכולכם. ובסופו של דבר אני רוצה להודות גם לעצמי. אני מודה לעצמי על כך שאף פעם לא הרמתי ידיים ותמיד ניסיתי לתת יותר מאשר קיבלתי. יאללה בית"ר".
ניקו אולסק אמור היה לפתוח בהרכב, אולם אחרי החימום הוחלט כי הוא לא כשיר ובמקומו נכנס עדי תמיר. אחרי מספר דקות הקשר נפצע ונאלץ לצאת, במקום עלה מהספסל עלי מוחמד, שעוד מתקשה להתאושש מהקורונה, וגם הוא ביקש לצאת.
2 צפייה בגלריה
מוחמד
מוחמד
מוחמד. הקורונה עדיין משפיעה עליו
(עוז מועלם)
"לא נראינו טוב במחצית הראשונה, וצריך לתת על זה את הדעת. בגביע צריך לעבור ואני שמח שעשינו את זה", אמר שי ברדה. "אנחנו צריכים לדעת איך לחלק את הדקות כמה שאפשר. זאת סיטואציה מאוד מסובכת. אנחנו לא רוצים שירחמו עלינו, אנחנו לא מתלוננים ואנחנו מחכים למשחק הבא. השחקנים החדשים היו בסדר גמור, הייתה מעט חלודה לשניהם, אבל יחסית למשחק ראשון הם היו טובים".