מכבי פתח תקווה, יחד עם עירוני קריית שמונה, ממשיכות להיות ההפתעות הנעימות של עונת 2020/21. אחרי הניצחון אמש (רביעי) של המלאבסים 1:2 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, החבורה של גיא לוזון מדורגת במקום השני עם 13 נקודות. דווקא בפ"ת לא מופתעים: "יש לנו קבוצה טובה ובריאה, ולכן אנחנו בניגוד לאחרים לא מופתעים מהמצב".
ליאל עבדה, שכבש את השער הראשון, זכה להמון מחמאות ואמר אחרי ההתמודדות: "זה כיף גדול, חיכיתי הרבה זמן לחזור להבקיע ולנצח. מפה ממשיכים למשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
עבדה חוגג
עבדה חוגג
עבדה. הדבר הגדול הבא
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
לוזון. מגיע לו לחייך
(צילום: ראובן שוורץ)
לצד השמחה, בפ"ת יצטרכו להתעסק בימים הקרובים בהעמדתו לדין הצפויה של המאמן לוזון, אחרי שסינן לכיוון צוות השיפוט מספר מילים ("בדיחה"), יצא מהאיזור הטכני לעמדת ה-VAR אחרי שריקת הפנדל לבית"ר, שלבסוף בוטלה, ואף הורחק. לוזון התנצל, אך זה ככל הנראה לא יעזור לו. בכל מקרה, הוא צפוי לעמוד על הקווים בשבת מול הפועל חדרה מאחר שהדיון בעניינו ייערך רק ביום רביעי.
"אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב, במיוחד במחצית הראשונה. הזזנו כדור, תקפנו ויזמנו, ואני חושב שהבעיטה שליאל החמיץ אחרי המסירה שעמית הוריד לו עם העקב הייתה יפה מאוד", אמר לוזון. על המחצית השנייה הוסיף: "ידענו שתהיה איזושהי קריסה גופנית כי אנחנו בשלב שהרבה מאוד שחקנים חוזרים מפציעות ולקחנו את זה בחשבון, אבל אני שמח שהצלנו את המשחק במחצית הראשונה".