צמד הקשרים הארגנטינאים החדש של הפועל באר שבע, מרסלו מלי ומריאנו בריירו, נחתו היום (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון. השניים הגיעו בטיסה מפריז, יעברו בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתמו לעונה אחת בהשאלה מראסניג הארגנטינית. לב"ש אופציה לרכוש אותם בתום העונה. בכך השלימה הקבוצה את מצבת ששת הזרים שלה לעונה הקרובה יחד עם ג'ונתן אגודלו, מיגל ויטור, ז'וזואה ואלטון אקולטסה.
מלי ובריירו יוכלו להצטרף לחבריהם החדשים רק לאחר שבועיים של בידוד. מבחינה טכנית הם יוכלו להיכלל בסגל למשחק נגד לאצ'י האלבנית במוקדמות הליגה האירופית ב-17 לחודש, אך ככל הנראה לא ייקחו חלק בהתמודדות. במידה וב"ש תעבור האלבנים היא תארח את המנצחת במפגש בין מאת'רוואל הסקוטית לקולריין הצפון אירית.
1 צפייה בגלריה
מרסלו מלי, מריאנו בריירו
מרסלו מלי, מריאנו בריירו
מרסלו מלי, מריאנו בריירו
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
בב"ש עדיין ממתינים להחלטת העירייה בנוגע לשיפוץ אצטדיון טוטו טרנר בשל הצורך בהחלפת הגג שמעל היציעים. החברה ההנדסית ששכרה העירייה במטרה לקבוע כיצד לפרק את הגג בצורה האופטימלית טרם הגישה את מסקנותיה, ורק לאחר שזה יקרה יוחלט אם להשאיר את האצטדיון לתקופה מסוימת ללא גג ואז להציב ארבעה עמודי תאורה חיצוניים, או להרכיב גג חדש מיד לאחר הורדת הגג הקיים.
יוסי טוויל, שאימן בעונה שעברה את קבוצת נערים א' של מכבי נתניה, מונה השבוע למאמנה של קבוצת הנוער. שרון אביטן, שמילא את תפקיד המאמן בשני המחזורים הראשונים של ליגת העל לנוער, בהן הפסידה הקבוצה, יחזור לתפקיד המנהל המקצועי של המחלקה.