קבוצות ליגת העל ממשיכות להתכונן בכל הכוח לחזרת הליגה בשבת הקרובה, והיום (שני) בני יהודה אירחה את בית"ר ירושלים למשחק אימון בשכונת התקווה. המפגש הסתיים בניצחון 2:3 לבית"ר, ומי שבלט היה החלוץ החדש של הירושלמים ירדן שועה, שסיפק שער ובישול בבכורה במדים הצהובים-שחורים, ב-60 דקות על הדשא.
מי שעוד הגיעו להראות נוכחות הם אוהדי בני יהודה, שממשיכים במחאה שלהם נגד ההנהלה וברק אברמוב. כמה עשרות מהם הקיפו את המגרש וקראו נגד הבעלים במשך דקות ארוכות.
2 צפייה בגלריה
שועה חוגג עם בן חיים ומוחמד
שועה חוגג עם בן חיים ומוחמד
שועה חוגג עם בן חיים ומוחמד
(צילום: בית"ר ירושלים)
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
יעשה את זה גם בליגה? ירדן שועה
(צילום: בית"ר ירושלים)
השער הראשון כאמור, היה של ירדן שועה כבר בדקה ה-11 מבישול של לירן רוטמן. עמית כהן השווה לבני יהודה מבישול נהדר של מתיאה ליוויץ' (31), ובית"ר החזירה לעצמה את היתרון משער של רוטמן, שקיבל בחזרה בישול משועה. רועי בן שמעון השווה שוב בדקה ה-44 ל-2:2, אחרי הרמת קרן מצוינת של ליוויץ'.
במחצית השנייה שתי הקבוצות רשמו הזדמנויות, כולל כמה כאלה של ניב זריהן מהצד הכתום שלא מצאו את השער. מי שבכל זאת הצליח לעזור לקבוצה שלו לסיים בחיוך הוא רועי פדידה, שכבש בדקה ה-89 מבישול של מיכאל אוחנה, שבמשחק האימון הקודם של הקבוצה מול כפר שלם הבקיע שער אחרי תקופה ארוכה. במשחק אימון נוסף, הפועל חדרה הביסה 2:5 את הפועל חיפה.