מכבי חיפה תארח מחר (שבת, 20:30) את עירוני קריית שמונה ותרצה להמשיך במומנטום אחרי ה-0:3 המרשים באשדוד בשבוע שעבר. חיפה מגיעה למשחק בידיעה שהיא יכולה לשוב לפסגת ליגת העל, מאחר ומכבי ת"א (שמוליכה עליה בנקודה) תשחק מול אשדוד רק ביום ראשון.
המאמן ברק בכר מתלבט האם להמשיך במערך של שלושה בלמים, שעבד היטב מול אשדוד וכלל את בוגדן פלאניץ', עופרי ארד ורמי גרשון, או לחזור ולשחק עם שני בלמים. ההחלטה סופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם היום. חוסה רודריגס, שנעדר משני המשחקים האחרונים, ערך אימון מלא וצפוי להיכלל בסגל. עדיין לא ברור אם בכר יפתח איתו לצידם של מוחמד אבו פאני ונטע לביא בקישור.
2 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
עדיין מתלבט. בכר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
שב לסגל. חוסה רודריגס
(צילום: ראובן כהן)
דוניו צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב, כאשר ניקיטה רוקאביצה ימתין ככל הנראה על הספסל. שחקן בחיפה אמר: "כל משחק בפלייאוף העליון קשה ואנחנו צריכים לבוא בשיא המוכנות". 10,000 אוהדים צפויים לעודד את הירוקים במשחק מחר, כאשר בכר צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת רבע גמר גביע המדינה ביום חמישי מול הפועל עפולה.
מנגד, בקריית שמונה יודעים שיהיה קשה לרשום הפתעה. הבלם אורי דהן מוצהב ויחמיץ את המשחק מחר. המאמן קובי רפואה צפוי לעלות עם קישור מעובה, כאשר סמאול בראון,יואב הופמייסטר ורועי קהת יפתחו ב-11.
"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה ביותר מול קבוצה ששואפת לזכות באליפות, אבל כמו שלהם יש מטרות - גם לנו יש. נעשה הכל להשיג 3 נקודות חשובות עבורנו", אמר שחקן בקבוצה.