מכבי ת"א מתכוננת למשחק הליגה מחר (ראשון, 20:45) מול הפועל חיפה וערכה היום את האימון המסכם ומסיבת עיתונאים לקראת במשחק. דן ביטון נמצא בספק בגלל פציעה, איתי שכטר ישוב לסגל אחרי שריצה עונש הרחקה.
מאמן הקבוצה יורגוס דוניס אמר: "אני חושב שכל המשחקים בליגה הישראלית מתנהלים בסגנון דומה, הכדור אצלנו, ואני יכול להגיד שאני מרוצה מבחינה התקפית במשחקים האחרונים כי אנחנו יוצרים יותר מצבים מבעבר. אנחנו מסוכנים יותר, אבל יש משחקים בהם לא פתרנו את הבעיות בהגנה. אנחנו יודעים מה הבעיות ואנחנו צריכים למצוא להן פתרונות. קודם כל צריך לדעת מה הן, ואנחנו יודעים. לאחר מכן נצטרך לתקן את זה".
1 צפייה בגלריה
דוניס על הקווים
דוניס על הקווים
דוניס על הקווים. מכבי תמשיך במומנטום מאירופה?
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו צריכים לעבוד על התגובה שלנו להתקפות מעבר, התגובה שלנו לכמה מההתקפות של היריבה", הוסיף המאמן, "באשדוד למשל, הם הבקיעו שלושה שערים מחמש התקפות. זה לא משהו נורמלי שצריך לקרות לקבוצה כמונו. אם נפתור את זה אני חושב שתהיה לנו אפשרות לנצח משחקים ועכשיו כל משחק הוא כמו גמר בשבילנו".
הרוטציה בהרכב: "עד כה כ-18 שחקנים שיחקו לפחות 10-12 משחקים במהלך העונה. זה אומר שהמסר לכולם הוא שהדלת פתוחה לקחת את ההזדמנות – אם אני מקבל באימונים מסר שהם ראויים לכך".
קפטן הקבוצה שרן ייני הוסיף: "הפועל חיפה קבוצה מצוינת, היא מסוכנת, אנחנו יודעים את זה ונצטרך מהר מאוד לסיים עם החגיגות בתוכנו, להתכונן ליריבה שלנו, להתאושש ולהגיע מוכנים".