הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק. האדומים הודיעו היום (חמישי) על צירופו של שלומי אזולאי הקשר שחתם לשתי עונות. "שמח לחתום במועדון ענק בכדורגל הישראלי", אמר לאחר החתימה.
אזולאי בן ה-31 שהיה על הכוונת תקופה ארוכה הוסיף: "אחרי תקופה נהדרת באשדוד, אני מגיע לאתגר חדש בהפועל תל אביב, מועדון עם קהל מדהים שתמיד ריגש אותי בתור יריב, אז אני רק יכול לדמיין מה מרגיש שחקן שלובש את המדים של הקבוצה. עוד לפני שחתמתי כבר התחלתי להרגיש את האהבה והטוטאליות שלהם לקבוצה ואני כבר מחכה לפגוש אותם בבלומפילד".
2 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי. תחנה חדשה
(צילום: אבי רוקח)
הקשר השלים שתי עונות במ.ס אשדוד במהלכן הבקיע 12 שערים והוסיף 14 בישולים. הוא גם ישלים בכך קדנציה אחת לפחות ב"ארבע הגדולות" המסורתיות של הכדורגל הישראלי, אחרי ששיחק בעבר גם בבית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בנוסף שיחק גם בהפועל חיפה, עירוני קריית שמונה בליגת העל.
אזולאי הוא הרכש המשמעותי השני של האדומים בפגרה נוכחית אחרי עידן ורד. המטרה המרכזית הבאה של פיינליסטית הגביע היא ההחתמה של בן שהר וניסיון להשאיר בכל זאת את עומרי אלטמן.
2 צפייה בגלריה
עמרי אלטמן
עמרי אלטמן
עמרי אלטמן. בהפועל עדיין מקווים להשאיר אותו
(צילום: ראובן שוורץ)
בהמשך הודיעה הקבוצה שגם הבלם ג'ורג' דיבה חתם לשלוש שנים. דיבה (22) גדל במחלקת הנוער של הפועל מטה אשר ומכבי צור שלום, שבה גם שיחק שתי עונות בקבוצת הבוגרים. בשתי העונות הקודמות הוא שיחק בהפועל עכו, ובזו האחרונה שיחק 34 משחקי ליגה וכבש שער אחד. דיבה אמר לאחר החתימה: "ברצוני להודות לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון בי. אני נרגש להגיע לפה, סיפרו לי רבות על העוצמות של הקהל של הפועל תל אביב והתחושות כשנכנסים לבלומפילד, אני שמח להיות חלק מזה ואעשה הכל בשביל להצליח במועדון. מקווה ומאמין שנעשה עונה טובה".