כשהפועל כפ"ס תפגוש מחר (ראשון, 19:00) את בני יהודה, היא כבר תדע את התוצאות של יריבותיה לתחתית, הפועל תל אביב ובני סכנין, שישחקו היום. ובמידה שהן יפסידו או יסיימו בתיקו, והירוקים ינצחו, החבורה של אלישע לוי יכולה לברוח מהקו האדום.
אלישע, שפתח את העונה בבני יהודה וסיים את הקדנציה שלו מוקדם מהצפוי, מקווה להמשיך במומנטום. מאז שהגיע לכפ"ס הוא השיג ארבע נקודות מתוך שש אפשריות, כניסה ברגל ימין.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
אלישע. פתח טוב
(צילום: ראובן שוורץ)
"אני שמח שהבאנו נקודות חשובות, זה החזיר אותנו לעניינים. אנחנו עושים כעת את כל המאמץ וההתאמות הדרושות כדי לחזק את הסגל, להצליח ולהישאר במומנטום חיובי", אמר אלישע. לקראת המפגש הפיקנטי מול האקסית הוסיף המאמן: "מצפה לנו משחק קשה מול בני יהודה שנמצאת באזור שלנו. נבוא במוכנות מקסימלית כדי לקחת נקודות. צריך לזכור שכל משחק הוא שונה ועשוי להתפתח אחרת. חשוב שנמשיך בקו שהתחלנו. ניצחנו את מכבי פ"ת, אך גם שיחקנו טוב והשתפרנו בפרמטרים רבים".
המאמן יודע שקבוצתו צריכה להתחזק בהתקפה: "לצד הקשר הליטאי שהגיע (דומנטאס שימקוס), אנו עובדים כדי לחזק את הקבוצה מאחורי הקלעים עם עוד 3-2 שחקנים שישדרגו אותנו בחלק הקדמי".
3 צפייה בגלריה
שימקוס
שימקוס
שימקוס. הרכש החדש לא ישחק
(צילום: האתר הרשמי של הפועל כפר סבא)
השוער איתמר ישראלי, שחזר לשחק אחרי שעבר פציעה ממושכת, אופטימי: "יש לנו לוח משחקים צפוף. אנחנו לא יכולים להסתכל יותר מדי קדימה אלא כל משחק לגופו. יש מאמן חדש והאווירה השתנתה, כיף לנצח. אבל אני אומר כל הזמן שהעיקר לשמור על יציבות. נרצה להיות קבוצה יציבה שלא מפסידה ולוקחת נקודות, ובשני המשחקים האחרונים ראינו את זה".
אלישע ייתן קרדיט ל-11 שפתחו מול מכבי פ"ת. איתי שור, שרשם הופעה מוצלחת במשחק האחרון, ימשיך בהגנה לצידו של סידיק אטנדה. בן רייכרט, שמספר קבוצות שמו עליו עין, ימשיך לנווט במרכז השדה, ובהתקפה אמדו סוקונה, שכבש שער ראשון מול מכבי פ"ת, ישחק לצידו של לוואגה קיזיטו.
3 צפייה בגלריה
איתמר ישראלי
איתמר ישראלי
ישראלי. יחגוג גם מול בני יהודה?
(צילום: ראובן שוורץ)
הרכש החדש מליטא שימקוס משלים את תקופת הבידוד מאז שהגיע ועדיין לא יכול לשחק. טל מכלוף וטריקו גטהון עדיין לא כשירים. מי שכן צפוי לחזור ועורך אימונים מלאים הוא עומר דנינו שהחלים מקורונה.