במכבי נתניה מרוצים מהיכולת והניצחון המרשים של הקבוצה אתמול (שבת), 0:3 על הפועל כפר סבא, במשחק החזרה של הקבוצה לליגה אחרי פגרת הקורונה. הקבוצה הציגה מחצית ראשונה נהדרת, לא השאירה סיכוי ליריבתה בדרבי השרוני וקבעה את תוצאת המשחק עוד לפני ההפסקה.
מבחינת הקבוצה של ריימונד אטוולד, שעומדת על מאזן שערים של 0:10 בשני המשחקים האחרונים אחרי ה-0:7 על סכנין לפני פגרת הקורונה - מדובר בהישג התקפי מרשים ביותר: 12 השערים שהבקיעה הקבוצה בשלושת משחקי הפתיחה שלה הם הכי הרבה שכבשה קבוצה בישראל בשנות ה-2000. האחרונה שפתחה עונה כל כך טוב מבחינה התקפית הייתה מכבי חיפה של עונת 1999/00 שהבקיעה את אותה כמות וסיימה כסגנית האלופה של הפועל ת"א. נתניה, אגב, רק חזרה בעונה ההיא לליגת העל מהלאומית ושרדה בליגה כשסיימה במקום ה-11, שתי נקודות מעל הקו האדום ומעל... כפר סבא.
2 צפייה בגלריה
חן עזרא חוגג
חן עזרא חוגג
חן עזרא חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
שחקניו של עמיר תורג'מן עוד ניסו להשמיע קולות של חזרה במחצית השנייה עם שלושה כדורים שפגעו במשקוף שערו של דני עמוס, אבל זה היה אחרי שנתניה הורידה את הרגל מהגז כשהייתה בטוחה בניצחון. חן עזרא, שהבקיע את השער הראשון במהלך אופייני כבר בדקה השלישית, דיבר על ההבדל ביכולת הקבוצה בין המחציות: "במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מדהים, לחצנו והיינו אינטנסייבים, במחצית השנייה הרגשנו נוח מדי עם התוצאה ובראש לא נתנו לעצמנו את אותה אינטנסיביות".
על התחושות בחזרה למגרשים סיפר הקשר: "חיכינו מאוד לחזור, התגעגענו ונקווה שרק נמשיך ככה". על המשחק הקרוב מול הפועל חיפה: "משחק קשה מאוד, אנחנו באים צנועים ונעשה הכל כדי לנצח".
2 צפייה בגלריה
מאמן נתניה ריימונד אטוולד על הקווים
מאמן נתניה ריימונד אטוולד על הקווים
אטוולד. יכול להיות מרוצה, בקבוצה מרוצים ממנו
(צילום: אורן אהרוני)
עוד שניים שזכו למחמאות רבות הם המאמן אטוולד שנראה בשליטה מלאה על האופן שבו הקבוצה שלו משחקת ועושה רושם כי התאקלם נהדר במערכת אחרי עידן דראפיץ' וברדה, וגבי קניקובסקי ששוב עבד קשה, היה נייד ונראה נהדר.