לא שקט בהפועל באר שבע לאחר שבמהלך אימון של הקבוצה הכוכב הגדול ז'וזואה לא אהב שריקה של עוזר המאמן אליניב ברדה וקילל אותו. על פי עדויות הוא גם כמעט תקף אותו. בהודעת המועדון נכתב: "האירוע לא יעבור לסדר היום והשחקן ייקנס לאחר שיתקיים מולו הליך משמעתי". עם זאת, הפורטוגלי הסכים לקנס והוועדה בוטלה. בנוסף, הוא לא ישתתף במשחק האימון הערב (שלישי) מול בני יהודה ויחזור להתאמן עם חבריו ביום חמישי.
בהודעת המועדון נכתב בנוסף: "ז'וסוואה נקרא לשיחה עם מנכ"ל המועדון, אסי רחמים. הובהר לשחקן כי מעשיו אינם מקובלים ולא יעברו לסדר היום במועדון. השחקן יתנצל בפני הקבוצה והצוות המקצועי". "אני לוקח אחריות על המעשה", כתב הפורטוגלי באינסטגרם. "אתנצל בפני אליניב ברדהה והצוות. שום דבר, גם לא הרצון לנצח בכל מחיר לא מצדיק את מה שעשיתי".
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ממשיך לעשות בלגן. ז'וזואה
(צילום: ראובן שוורץ)
יש לציין שבשבועות האחרונים עבר הפורטוגלי מספר עבירות משמעת לא פחות משמעותיות, אך בבאר שבע החליטו להבליג ואף לטייח אותן. המקרה הראשון אירע לפני מספר שבועות במחנה אימונים שקיימה הקבוצה במלון באשקלון. הפורטוגלי לא אהב את תנאי החדר שהוקצה לו והוא התעמת בצורה קשה עם מנהל הקבוצה אביתר אילוז. לטענת גורם בקבוצה גם כמעט תקף אותו פיזית בנוכחות שחקנים ואנשי צוות נוספים. למרות חומרת האירוע ז'וזואה לא נקנס.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: ראובן כהן)
התקרית השנייה הייתה לפני שבועיים כאשר במהלך אימון הוא התעמת עם הקשר גל לוי ואף תקף אותו פיזית, כך לטענת גורם בקבוצה. הפורטוגלי לא נענש גם במקרה הזה. האירועים האלימים נמשכו גם במחזור הראשון בליגה נגד מכבי נתניה, כששלח מרפק לפניו של אלמוג כהן ממכבי נתניה. השופט לירן ליאני לא הרחיק אותו וספג ביקורת קשה מאיגוד השופטים על ההחלטה.
כעת, די באיחור, נראה שבבאר שבע החליטו לא להבליג לפורטוגלי הסורר, שלצד יכולת מבריקה על כר הדשא עובר פעם אחר פעם עבירות משמעת קשות. למרות התנהגותו באר שבע לא מתכוונת להיפרד ממנו ולפי הודעת המועדון כבר עתה ברור שהעונש יהיה קנס כספי בלבד. יש לציין שבקבוצתו הקודמת בטורקיה היו לו מקרים דומים והוא סיים את דרכו שם לאחר עימות פיזי עם השוער של קבוצתו.
הקשר גל לוי קרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה גמר את העונה, הוא מצטרף לעמית ביטון שגם הוא סובל מפציעה דומה וכנראה לא יחזור לשחק העונה. במשחק אימון באשקלון, ניצחה באר שבע 1:2 את בני יהודה משערים של קייס גאנם ורותם חטואל (בפנדל).