בית המשפט הרחיק היום (שני) שלושה אוהדים מארגון לה פמיליה מהמגרשים בעקבות קריאות גזעניות במהלך המשחק מול בני סכנין בשבת האחרונה (1:3). בעקבות האכיפה המאסיבית באצטדיון, והאמצעים החדשים בהם נקטו כוחות האבטחה, הגיעו השוטרים אל העבריינים, הוציאו אותם מהאצטדיון והם נעצרו ועוכבו לחקירה.
הבוקר הוחלט כי אחד מהשלושה יורחק לשנתיים מהמגרשים כיוון שהיה חלק ממובילי השירים הגזעניים, ובזמן הקרוב תוגש נגדו גם תביעה אזרחית. שניים נוספים הורחקו לחודש וחצי, וגם מולם ייפתח הליך של תביעה אזרחית.
2 צפייה בגלריה
לה פמיליה
לה פמיליה
אוהדי לה פמיליה
(צילום ארכיון: ראובן שוורץ)
"המועדון, בשיתוף משטרת ישראל, ימשיכו ביד הקשה על מנת להמשיך ולאפשר חוויית צפייה למשפחות ואוהדים של בית"ר ירושלים", נאמר מבית"ר.

העתירה שנדחתה ומלחמתו של חוגג

כזכור, שופטת בית משפט השלום בירושלים, מיקה בנקי, דחתה בשישי את עתירת שלושה מראשי ארגון לה פמיליה, שדרשו להורות לבית"ר י-ם להכניסם למשחקי הקבוצה. בעקבות התנהגות השלושה, שקיללו את משה חוגג ומשפחתו ברשתות החברתיות, וכן לפני אחד המשחקים, החליטה הקבוצה למנוע מהם את הכניסה.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
נלחם באוהדים הגזעניים. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
בשבועות האחרונים הביעו אוהדי בית"ר מחאה נגד חוגג ודרשו ממנו למכור את הקבוצה. זו הייתה אחת הסיבות לכך שאצטדיון טדי נותר שומם כמעט לחלוטין וקהל מועט הגיע לצפות בניצחון על סכנין. חוגג מתכוון למנף את פסיקת בית משפט השלום בירושלים, להכין רשימה מורחבת יותר של חברי ארגון לה פמיליה ולאסור עליהם כניסה למשחקי הקבוצה בטדי.
לפני שבועיים נקנסה בית"ר בסכום של 10,500 שקל על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות האירועים במשחק הבית מול בני יהודה והתפרעות אוהדיה בבלומפילד מול הפועל תל אביב.
הבעלים משה חוגג, שהגיע לדיון, מתח ביקורת נוקבת על התנהלות חברי לה פמיליה וגם על הנהלת הפועל תל אביב, שלטענתו לא סייעה לו במאמץ למנוע מראש את האירועים. "לה פמיליה אינם אוהדי בית"ר ירושלים. הם מזיקים למועדון", אמר חוגג. "תשפטו את המועדון על כל מה שאנו עושים ומבקש שתכירו בזה שלה פמיליה הם לא אוהדי בית"ר".