מכבי תל אביב חזרה מהפגרה כאילו היא מעולם לא הסתיימה. האלופה גברה הערב (שבת) 0:2 על הפועל חיפה עם שיבת ליגת העל.
"זו הרגשה טובה להתחיל עם ניצחון", אמר מאמן הצהובים, ולדימיר איביץ'. "אנחנו צריכים להמשיך לשמור על מקצועיות ולעשות את העבודה שלנו. זה לא קל לאף אחד, לא רק לי. גם לשאר המאמנים. לא שיחקנו שלושה חודשים, זו תקופה ארוכה. הדבר הכי חשוב הוא לשלוט בעצמנו, לשמור על החוקים ולהישאר בריאים".

3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
שכטר חוגג ניצחון עם חזרת ליגת העל
(צילום: עוז מועלם)

"היינו יותר טובים, שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד", המשיך המאמן. "הייתה להם את ההזדמנות הראשונה, אבל אחר כך הצלחנו להשתלט על המשחק. עבדנו קשה על הדשא. אני יכול להיות מרוצה מהתוצאה, וגם בחלק מהדברים שעשינו במשחק. ברור שאפשר להיות הרבה יותר טובים".
"זה קשה מאוד לשחק בלי קהל, אמרתי את זה גם בעבר, אלו לא תנאים אידאליים לכדורגל. צריך להסתגל מהר ויש עוד תשעה משחקים. לא יודע אם נשחק ככה עוד תשעה משחקים, אבל צריך לדעת לעשות את המקסימום".

3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי ת"א פתחה את הפלייאוף העליון ברגל ימין
(צילום: עוז מועלם)

איתי שכטר: "אנחנו כל כך אוהבים את המשחק הזה, ברור שהקהל חסר. ידענו שיהיה קשה, שיהיו רגעים לא פשוטים. שמחים שהשגנו את הניצחון. ועכשיו ממשיכים קדימה. מכבי ת"א זה מעודון סופר-מקצועי שידע שגם בתקופת הסגר בבית אפשר לעשות אימונים. באנו די מוכנים לטרום עונה. הרמנו קצב באימונים. ברור שאנחנו לא במקום שאנחנו צריכים להיות, אבל בדרך לשם".
"לא פשוט להתמודד עם הבידוד הביתי הזה. אתה רואה את כולם הולכים לים ומבלים ואנחנו צריכים לחזור הביתה ולהיות רק באימונים. אבל זה לא משנה, אנחנו נגיע גם לתהום כדי להמשיך לשחק כדורגל". החלוץ עקץ את השופט: "היה פנדל מאה אחוז, גם השחקן שעשה עליי את הפנדל יודע. אם אוראל גרינפלד היה מסתכל ב-VAR, הוא היה מבין שהיה פנדל של מאה אחוז. גם נגד הפועל ת"א הוא לא שרק לפנדל, ואז ראה ב-VAR ושרק".

3 צפייה בגלריה
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
בלומפילד ללא קהל
(צילום: עוז מועלם)

המאמן המפסיד, חיים סילבס: "האווירה הייתה מאוד מוזרה. אנחנו צריכים להתרגל. היה חשוב לנו להתחיל לרוץ, להראות יכולות, לא הצלחנו לעשות את זה. בשורה התחתונה רצינו לבוא לפה לעשות תוצאה טובה, קיבלנו כמה הזדמנויות שכדי להפתיע את מכבי ת"א צריך לנצל אותן ולא עשינו את זה".