נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) בגלזגו לקראת המשחק החשוב ביותר שלה בשני העשורים האחרונים ביום חמישי (21:45) מול הסקוטים בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2021.
כוכב הנבחרת, מונס דאבור, התייחס למשחק: "אנחנו מרגישים את ההתרגשות. כולם רוצים לבוא בשיא שלהם. אישית אני מאמין מאוד שאפשר לעשות את זה. אבל צריך יותר לעשות מאשר לדבר. זה יהיה מושלם אם ננצח".
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר ומואנס דאבור
וילי רוטנשטיינר ומואנס דאבור
דאבור ורוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
על החיסורים הרבים בנבחרת, בעיקר של שחקני מכבי תל אביב שנדבקו בקורונה, הוסיף החלוץ: "כמובן שזה פוגע בנו. זה לא סוד שכל השחקנים שחסרים חשובים. מצד שני, במעמד של נבחרת כל שחקן צריך להיות מוכן כי תמיד יש פציעות, חוסרים ועומסים. אנחנו צריכים פחות להתעסק במי שלא פה".
דאבור התייחס גם למצבה של קבוצתו בבונדסליגה: "פתחנו את העונה בצורה מצוינת, שני ניצחונות בשני משחקים. לצערנו הפסדנו במשחק האחרון נגד פרנקפורט, אבל היינו קונים לפני פתיחת העונה שש נקודות משלושת המשחקים הראשונים. אני מרגיש מצוין, שותפתי בשלושת המשחקים והרגשתי טוב מאוד על המגרש".
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
החל טוב את העונה בהופנהיים
(צילום: AP)
על הבלגן בארץ בעקבות הקורונה, אמר דאבור: "כולם מבואסים מהמצב בארץ, במיוחד בכדורגל שעצרו אותו. אני רואה את כל החברים הקרובים שלי שפשוט כואב להם, ולי כואב עליהם. מקווה שעם ניצחון נביא גאווה להם ולכל המדינה".