בכדי להמחיש את ההתנהלות בהפועל ת"א, קבוצה שחלק מהזרים שלה בכלל הגיעו כנבחנים, והצוות המקצועי גילה רק עם נחיתתם שהם הגיעו לחתום על חוזה, כדאי לספר עוד קצת על עומאר בראון.
מבחינת הצוות המקצועי כבר הועברה דרישה לבעלים לשחרר את הקשר הפנמי החלש, אבל במקום זאת הוחלט לקצץ את שכרו בחמישים אחוז, לאזור ה-5,000 דולר לחודש ולהשאירו במועדון. בצוות המקצועי הוחלט לשחרר גם את החלוץ הגיאורגי שמפגין יכולת ירודה, לבאן קוטאליה. במקביל ישנה גם אכזבה גדולה מהקשר הפנמי ארמנדו קופר, שמגלה אדישות במשחקי הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
לא מאמין שכך נראית הקבוצה שלו. ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן ניר קלינגר ביקש לצרף שני שחקני התקפה נוספים, שחקן כנף ימין וחלוץ, מעבר להחתמתו של הבלם אדי גוטליב, אולם הובהר לו כי עליו יהיה לשחרר לפחות ארבעה או חמישה שחקנים בשביל מהלך כזה, כי הבעלים אינם מוכנים להשקיע סכומים נוספים. ובכל מקרה כל צירוף שחקן נוסף יחייב אותם בהצבת ערבויות נוספות.
בהפועל בחנו את האפשרות לצרף את גיא מלמד, אולם הוא לא מוכן להתפשר על חוזהו ממכבי נתניה, כשגם שלומי אזולאי, שמועמדותו נבחנה, טען כי הוא מעדיף לעבור לקבוצה בחו"ל.
3 צפייה בגלריה
משה סיני ושרון ניסנוב ביציע
משה סיני ושרון ניסנוב ביציע
רוצים חיזוק? שחררו שחקנים. משה סיני לצד שרון ניסנוב ביציע
(צילום: ראובן שוורץ)
בהפועל יתקשו לשחרר מספר רב של שחקנים עבור השניים שהם שרוצים לצרף, זאת כשמתברר ל-ynet כי לאחרונה עוזר המאמן סלים טועמה נאלץ להתאמן כדי להשלים משחקונים פנימיים במועדון, כשבין היתר עילאי תמם נכנס לבידוד ודורון ליידנר התגייס.
מי שיהיה בסגל במשחק הבא של הקבוצה מול הפועל חיפה יהיה גוטליב, כשייתכן כי מור נעמן, שגדל במועדון והושאל בעונה שעברה להפועל ר"ג ואף עלה בהרכב אמש מול אשדוד (2:0), יעבור לקבוצה אחרת.
3 צפייה בגלריה
גיא מלמד
גיא מלמד
כרגע הוא לא מוכן להתפשר על שכרו בנתניה. גיא מלמד
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי שני משחקים בפתיחת העונה, הפועל עם אפס נקודות. היא רשמה הפסדים מול הפועל כפ"ס ומ.ס אשדוד, ובעיקר גילתה יכולת התקפית מביכה. "אשדוד זו הקבוצה הכי חלשה שהפועל תשחק מולה העונה, היא לא עשתה כלום חוץ מהשער בהתקפה הראשונה ולבזבז זמן כמו קבוצה בליגה א', אבל זו בעיה מבחינתנו שגם מול הקבוצה הכי חלשה לא הבקענו והגענו להזדמנויות במחצית השנייה", אמרו במועדון. "חייבים לעשות פה שינוי משמעותי".
"הגול בדקה הראשונה זו כסילות לשמה ועוד בצורה עדינה", אמר קלינגר בסיום. "הגענו למספיק מצבים כדי להשוות או אפילו לנצח, אבל האיכות היא מאיתנו והלאה כרגע. כשאנחנו מגיעים לאזור רחבת ה-16 אז ההחלטות שלנו רעות, כשצריך לבעוט אז מוסרים, כשצריך למסור אז בועטים. לקחנו בחשבון שיהיה לנו קשה בהתחלה בגלל כל ההכנה הלקויה והרעש שמסביב. לא חשבתי שנהיה עם אפס נקודות, אבל כמו שאני אומר תמיד, אני לא מרים ידיים".
כמאה מאוהדי הפועל המתינו לבעלים ולשחקנים וקיללו אותם אחרי פתיחת העונה החלשה של הקבוצה.