אחרי התיקו של הפועל ת"א מול בני סכנין במחזור הראשון, הביקורת כלפי שיטת וניהול המשחק של המאמן מייקל ולקאניס חלחלה, מה שהוביל לשינויים מהותיים במשחק מול מכבי נתניה ולניצחון 0:2 בבלומפילד.
"ולקאניס כנראה לא הבין לאן הוא הגיע, זו הפועל ת"א ומדובר בליגה הישראלית. הוא עלה אז בהרכב הזוי ובשיטה לא נכונה. הוא הבין מהר מאוד אחרי הביקורות ששמע במהלך השבוע וידע לשנות את הכל", הודו במועדון.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א דן איינבינדר חוגג
שחקן הפועל ת"א דן איינבינדר חוגג
בזכות שינוי השיטה? שחקני הפועל ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
אמנם הסטטיסטיקה של הפועל ת"א מול מכבי נתניה חד-צדדית לצד האדום וגם אמש זה יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה הרבה יותר. אולם עדיין השינויים של ולקאניס יצרו את הפער בין היכולת בסכנין לניצחון.
להפועל ת"א נותרו 17 ימים עד לסיום מועד ההעברות על מנת לשדרג את הקבוצה. אתמול פתחה הפועל עם שלושה זרים בלבד, כשנותרה לה אפשרות להתחזק בזר נוסף.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס
הפועל ת"א תתחזק בזר נוסף? ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
"פגרת הנבחרת מגיעה לנו בזמן", הסביר ולקאניס. "נוכל להחזיר שחקנים משמעותיים שלנו לכושר טוב שלהם. אני מרוצה מהתוצאה מול נתניה, חייבים סבלנות". המטרה של ולקאניס להשיב בעיקר את עומרי אלטמן לכושר, כשגם אמש הוא נכנס כמחליף וכמעט לא נגע בכדור. גם אלן אוז'בולט וחוסה רודריגס נראים חלודים.
"לא כל המשחקים שלנו יהיו קלים כמו מול נתניה, ולכן קבלת ההחלטות צריכה להיות הרבה יותר טובה. מול נתניה יכולנו לכבוש גם שישייה, צריך לנצל כל הזדמנות", אמרו בהפועל. אחרי פגרת הנבחרת תצא הפועל ת"א לטוטו-טרנר למשחק נגד הפועל באר-שבע, אח"כ מצפה לה דרבי תל-אביבי ואז משחק מול בית"ר ירושלים בטדי.
בקבוצה עוד בוחנים אפשרות של חיזוק, כולל בעמדת המגן הימני. ישנו ניסיון להחתים את זוהר זסנו, אולם אשדוד מתנה זאת בוויתור על תביעה על סך מאות אלפי שקלים שהפועל הגישה נגדה בשל החתמתו של שי אייזן. בקבוצה מרוצים ממשחק ההגנה, כולל הבלמים הצעירים אור בלוריאן ואור ישראלוב מהנבחרת הצעירה, יחד עם יכולת מצוינת של יהב גורפינקל.

חוזהו של פאבלו גונסאלס הותר

בתוך כך, הפועל ת"א הודיעה רשמית כי הגיעה עם פאבלו גונסאלס לסיכום על התרת חוזהו, והוא יעזוב את המועדון. הקשר הגיע לאדומים בתחילת העונה שעברה, שיחק שמונה משחקים בכל המסגרות, וכבש שני שערי ליגה.