תחילתו של משבר? מכבי חיפה סיימה אמש ב-2:2 מול מכבי נתניה במשחק הראשון ביניהן במסגרת רבע גמר גביע המדינה, שהיה עבורה המשחק השלישי ברציפות ללא ניצחון, אחרי תבוסה 3:0 למכבי ת"א ו-0:0 עם בני ריינה בליגה.
מעבר לתוצאות, האלופה מציגה יכולת מאוד לא משכנעת לאחרונה, ובצוות המקצועי לא מסתירים את האכזבה אך סבורים שזו תקופה שתעבור. "ברור שאנחנו בתקופה פחות טובה", אמר גורם בקבוצה. "בגלל שאנחנו מכבי חיפה כל תוצאת תיקו מרגישה כמו הפסד כי מצפים שננצח בכל משחק. לכל קבוצה יש תקופות טובות יותר ותקופות טובות פחות, נחזור לעצמנו וליכולת הטובה בקרוב, נזכה באליפות שלישית". בחיפה מדגישים כי מבחינתם מדובר בתוצאה לא רעה שכן נתניה נמצאת בתקופה נהדרת (לא הפסידה שמונה משחקים ברציפות בכל המסגרות), ומרוצים מהעובדה שמשחק הגומלין בסמי עופר יתחיל במצב של שוויון.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
תוצאה טובה? שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם )
2 צפייה בגלריה
דיא סבע ביציע במשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה
דיא סבע ביציע במשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה
יערוך בכורה מול חדרה? דיא סבע ביציע אתמול
(צילום: עוז מועלם)
ברק בכר העניק אתמול הזדמנויות נדירות ללא מעט שחקנים, כשרמי גרשון ומאוויס צ'יבוטה היו מהבולטים במכבי חיפה. במשחקו השני בירוק הראה גוני נאור הרבה סימנים חיובים, אך חסרונו של נטע לביא מורגש. צא'רון שרי ועומר אצילי עלו אמש מהספסל והעירו את הירוקים שהיו בפיגור, אך מי שמאכזב מאז שחזר מהפציעה הארוכה הוא דולב חזיזה שפתח אתמול, והיה מפוזר מאוד.
פרנצדי פיירו, שנמצא בתקופה ארוכה של משחקים לא טובים, היה חלש גם אתמול, ודיא סבע - ההחתמה הנוצצת של חלון ההעברות של ינואר שצפוי לערוך היום אימון בכורה - צפוי להיות בסגל למשחק הקרוב מול הפועל חדרה ואולי אפילו לפתוח על חשבונו של פיירו (שני, 20:30).