רמזי ספורי עמד הבוקר (ראשון) בפני ועדת משמעת בגין אירוע משחק השש-בש האלים בעקבותיו הושעה מהמשחק נגד לבסקי סופיה.
ספורי התנצל על התנהגותו האלימה ובמועדון החליטו לשים את הפרשה מאחוריהם. על השחקן הוטל הקנס המקסימלי האפשרי, שהוא עשרים אחוז ממשכורתו החודשית. הוא יחזור לפעילות מלאה ואמור לעמוד לרשותו של המאמן אליניב ברדה למשחק הגומלין נגד לבסקי סופיה ביום חמישי (20:00), אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בטרנר.
2 צפייה בגלריה
רמזי ספורי שחקן הפועל באר-שבע
רמזי ספורי שחקן הפועל באר-שבע
רמזי ספורי
(צילום: עוז מועלם)

פטריק גלצ'ב: "בטוח שנעבור את באר-שבע"

הפועל באר-שבע תצא כאמור בהמשך השבוע לבולגריה למשחק הגומלין נגד לבסקי סופיה. באר-שבע יודעים שהתוצאה שנקבעה במשחק הראשון, 0:0, טובה יותר לבולגרים, שיהנו מיתרון ביתיות, אך בכל זאת מנסים לשמור על אופטימיות זהירה.
בניגוד אליהם, בשורות היריבה, מרוצים מאוד מהתוצאה במשחק הראשון וממש בטוחים שהם ישלימו את המשימה בביתם ויעברו לשלב הבא, שם מחכה פרנקפורט הגרמנית. כך לפחות מדבריו של המגן הבולגרי, פטריק גלצ'ב שהתראיין ל-ynet לאחר המשחק בטרנר.
החלוץ בן ה-23, ששולב כמחליף, סיכם את המשחק הראשון: "היה משחק טוב שלנו בעיקר מבחינה טקטית, שעשינו את מה שרצינו לעשות מהבחינה הזאת. אפשר להגיד שהקבוצות היו שוות מאוד ביכולתן. נכון שאפשר להגיד שאנחנו אפילו קצת מאוכזבים כי היו לנו הזדמנויות לכבוש ולא עשינו את זה. התוצאה במשחק הזה משאירה את ההכרעה למשחק הבא. אני בטוח שאצלנו בבולגריה יהיה משחק אחר ואנחנו נהיה אלה שעבור שלב. הם בהחלט קבוצה טובה, אבל אנחנו נילחם ונעבור".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע ולבסקי סופיה
שחקני הפועל באר-שבע ולבסקי סופיה
0:0 בטרנר. שחקני הפועל באר-שבע ולבסקי סופיה
(צילום: הרצל יוסף)
אז אפשר להגיד שאתה בטוח בזה שלבסקי סופיה תהיה בשלב הבא? "בהחלט. אני בטוח בזה במאה אחוז. אנחנו נעלה שלב".
הפועל באר שבע הפתיעה אתכם במשהו? "אני חושב שהתכוננו בצורה טובה ובאר שבע שיחקה בדרך בה חשבנו שהם ישחקו. הצוות שלנו עשה לנו הכנה טקטית שהתבררה כמאוד נכונה".
כמה מאות מאוהדי באר-שבע ילוו את קבוצתם למשחק. בקרב אותם אוהדים ישנו חשש מקבלת פנים אלימה של אוהדי סופיה, שחלקם נחשבים לגזענים. "אוהדי באר שבע לא צריכים בכלל לחשוש", מרגיע גלצ'ב ומוסיף: "אני מכיר את האוהדים שלנו. אין שום בעיה של גזענות. אוהדי באר-שבע יכולים להיות רגועים. הם בהחלט מוזמנים להגיע לעיר ולמשחק"
פורסם לראשונה: 12:26, 13.08.23